Αναγνώστες

Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2012

ΝΑΥΑΓΙΟ

Καλή εβδομάδα σε όλους!
Ανταποκρινόμενη στην πρόσκληση της Ρένας http://diaheiros.blogspot.com/2012/01/blog-post.html για τα συρτάρια αποφάσισα να κάνω ένα ναυάγιο!

Η αλήθεια είναι πως ήθελα κάτι θαλασσινό αλλά με πρόλαβε η ίδια οπότε έσπαγα  το κεφάλι μου να βρω κάτι .Η ιδέα έπεσε από το στεφάνι μου ένα βράδυ, ο οποίος σαν φωτογράφος  που είναι έχει φοβερές ιδέες αλλά δεν τις υλοποιεί... Προτιμά να διοχετεύει την ενέργειά του στη δουλειά του.Θα καταχραστώ λίγο την καλοσύνη σας και θα σας παραπέμψω στο blog του για να δείτε δουλειές του....http://koliaschristosvideoart.blogspot.com/
Μου καλοάρεσε που λέτε  η ιδέα του και στρώθηκα αμέσως στη δουλειά!

έβαψα το φόντο μου και έκανα την κορνίζα με τσαλακωμένες εφημερίδες βουτηγμένες σε διαλυμένη ατλακόλ

Στην συνέχεια έβαψα ενα ρολό απο χαρτί κουζίνας και κόλλησα με πιστόλι θερμοσυγκόλλησης  το καπάκι από την συσκευασία με τις οδοντογλυφίδες για να κάνω το τζάμι του φάρου
Ένα θαλασσόξυλλο (τρόπαιο των καλοκαιρινών διακοπών), ξυλάκι απο σουβλάκι και πανί σκισμένο αποτέλεσαν το ντεκόρ
μερικά κοχύλια και θαλασσινή άμμος στη βάση

και έτοιμο το ναυάγιο-συρτάρι μου

Δυστυχώς τα ναυάγια ειναι πολύ επίκαιρα τελευταία κυριολεκτικά και μεταφορικά...Το ναυάγιο του ιταλικού πλοίου,τα ναυάγια στις συνομιλίες των πολιτικών,τα ναυάγια των ελληνικών νοικοκυριών... Εύχομαι τα ναυάγια να αποτελούν μόνο έκφραση τέχνης και οχι πραγματικότητα!! 
Καλό απόγευμα!

35 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ένα ναυάγιο με τα όλα του, έτσι Eva; Μπράβο σου, πολύ έξυπνη ιδέα, είμαι σίγουρη ότι θα είναι από τα ιδιαίτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δυστυχώς τα ναυάγια είναι επίκαιρα, ευτυχώς όμως κάποιες τα χρησιμοποιούν για καλό σκοπό. Φοβερό σαν ιδέα, καταπληκτικό σαν αποτέλεσμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλειο!! Μπράβο Εύα και για την ιδέα και την υλοποίηση...Θα ρωτούσα πως το σκέφτηκες αλλά ήταν πολύ ξεκάθαρη η θέση σου στο τέλος....χε χε!! Τόσα ναυάγια που ζούμε τον τελευταίο καιρό, μακάρι όλα να ήταν τόσο όμορφα όσο το δικό σου...Πραγματικά ωραία δουλειά!!Μου αρέσει το βάθος που του έχεις δώσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφη ιδέα και το αποτέλεσμα φανταστικό!!!Καταπληκτική δουλειά, μπράβο Ευάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλως σε βρηκα!!!!

    υπεροχο το συρταρακι!!!!Με πολυ φαντασια!!!!
    και πολυ δουλεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μόνο ναυάγιο δεν αποδείχθηκε η ιδέα του... απόλυτα επιτυχημένη υλοποίηση!!!

    καλό βράδυ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εκπληκτικό το συρτάρι σου Εύα μου!!!Το θέμα του, αν και θαλασσινο ,ειναι πολύ πρωτότυπο!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εντός θέματος κυρία μου το συρτάρι σας,όπως και αν το δει κανείς...ΕΥΓΕ Χ2!
    Πολύ πετυχημένη και η ιδέα και η υλοποίηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΜΠΡΑΒΟ ΕΥΑ ΜΟΥ!!!!!!!
    ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΟ ΝΑΥΑΓΙΟ!!!!!!!!!!
    ΣΧΗΜΑ ΟΞΥΜΩΡΟ, ΝΑΥΑΓΙΟ ΚΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ, ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΣΥΝΑΝΤΑΣ!!!!!!!!!
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!!!!!
    ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΙΔΙΟ ΘΕΜΑ, Η ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΤΟ ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΑΛΛΙΩΣ!!!!!!!!!
    ΤΟ ΑΝΕΒΑΖΩ ΑΜΕΣΩΣ!!!!!!

    http://diaheiros.blogspot.com/2012/01/blog-post.html

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ναυάγιο……… Θέμα επίκαιρο!!!!!!! Ναυάγια συζητήσεων… ναυάγια χωρών… ναυάγιο… στην Ιταλία… ναυάγιο και στο συρτάρι σου!!!!! Πετυχημένο πολύ και εξαιρετικά ιδιαίτερο θέμα που έχει αποδοθεί τέλεια!!!!!!!! Μπράβο σε σένα που το έφτιαξες μπράβο και στον φωτογράφο σου που έριξε την ιδέα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ πολύ όμορφο Ευάκι μου!!!! Είστε πολύ καλλιτεχνικο ζευγάρι!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. κοριτσια σας ευχαριστω πολυ ολες.Μιας και δεν μπορω να απαντησω σε καθε μια ξεχωριστα απαντω ομαδικα!Την απαντηση μου την εχει βγαλει κατω απο καθε σχολιο μονο να την βλεπω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γειά σου Εύα. Χάρηκα για την επίσκεψή σου και ανταποδίδω. Πολύ ωραία η ιδέα και η υλοποίηση της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΕΥΑΚΙ ΜΟΥ ΤΙ ΕΦΤΙΑΞΕΣ!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΝΑΥΑΓΙΟ ΑΥΤΟ!!!!!!!!ΩΡΑΙΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Υπέροχο το συρταρο-ναυάγιο σου Εύα μου ! Και πράγματι πολύ επίκαιρο το θέμα !!! Φιλάκια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. καλημερα..εκαμα ενα λαθος και εσβησα και τα δυο σχολια..θα γραψω καινουργιο..μοιαζουν ολα τοσο αληθινα..στην ψυχη μας να μαστε ναυαγοι..αυτην πρεπει να σωσουμε..υπεροχη δουλεια..με φανταστικα υλικα..για το πιστολι που μου λες και το πιστολακι για τα μαλια καλο ειναι..αν εχεις δευτερο..πιστολι θερμου αερα λεγεται..αυτο που λες ειναι το πιστολι σιλλικονης..φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μου θυμησες το τραγουδακι...εψες αργα στο μπαρ το ναυαγιο,βρεθηκα να τα πινω με εναν αγιο...
    Φοβερο το ναυαγιο σου,πανεμορφο.Ευγε και πολλα φιλια σε εσενα και τον ανδρα σου διοτι... συναδελφοι ειμαστε ολοι στην τρελα...(φωτογραφοι εγω και ο συζυγος)
    τι με εχει ποιασει σημερα δεν ξερω...απο το πρωι τραγουδαω.θα φταιει η βροχη φενετε που σταματημο δεν εχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τέλειο Εύα μου!!!μπράβο σου! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ολα τα χωρεσες μεσα στο συρταρι σου.Εγινε πολυ ομορφο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Εύα μου καταπληκτική η ιδέα σου για το συρτάρι σου!!!!Έγινε υπέροχο!!!Μου αρέσει πάρα πολύ!!Έχεις κάνει φανταστική δουλειά και αυτό φαίνεται από τις λεπτομέρειες έχεις και ταλέντο και μεράκι για ό,τι κάνεις!!!Μπράβο!!!!Φιλάκια και καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εύα τρομερό το θέμα σου!!!!!!! Ότι και να πω είναι λίγο.......έχω ενθουσιαστεί!!!!!!!!!!!!Μπράβο σου!!!!!!!!!!!Φιλιά!!!!!111

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ευα μου, καταπληκτικη και η ιδεα του ναυαγιου αλλα και η ολη κατασκευη!!!!! Μπραβο φιλεναδα μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλή σου μέρα αγαπητή Εύα.
    Πρωτότυπη, εντυπωσιακή και επιτυχημένη η μετατροπή ενός συρταριού σε ένα εκπληκτικό χειροτέχνημα.
    Μπράβο σου!!!
    Νάσα καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ευα πολύ πρωτότυπο και εντυπωσιακο το εργο σου!! Η ιδέα σου δεν ναυάγησε καθόλου!!Μπράβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Hello, Eva's blog.

      Your splendid works enhance charm spectator still more.
      The warmth such as the fireplace will be offered to the audience in harsh this winter.

      I praise your wonderful work.

      The prayer for all peace.
      
    Have a good weekend. From Japan, ruma ❃

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΕΥΑ ΜΟΥ ΕΧΩ ΜΕΙΝΕΙ ΑΦΩΝΗ.ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΕ ΠΟΛΥ ΚΑΘΕ ΤΟΥ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙ Ο ΦΑΡΟΣ ΤΟ ΝΑΥΑΓΕΙΟ Η ΘΑΛΛΑΣΑ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!!!ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΚ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΑΝ μπορούμε ΕΥΑΚΙ μου να πούμε ενα ναυαγιο όμορφο...αυτό θα ειναι το μοναδικό ναυάγιο το δικό σου..μπράβο στην ιδέα....και στην υλοποιησή της.....σου ευχωμαι και άλλες πολλές δημιουργίες.. φιλακια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ααααααααα!!!! Ναυάγιο αλλά δεν ναυαγεί γιατί είναι όλα τα λεφτά!!! Καλό μήνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Εύα μου πολύ όμορφο το ναυάγιό σου!!Ας ευχηθούμε νάναι και το τελευταίο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.