Αναγνώστες

Συνολικές προβολές σελίδας

Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2012

ΚΑΡΔΙΕΣ ΠΑΝΤΟΥ ,ΚΑΔΡΑΚΙΑ

Καλησπέρα και έστω και αργοπορημένα να ευχηθώ καλό μήνα!Ο Φλεβάρης και αν φλεβίσει καλοκαίρι θα μυρίσει λέει η παροιμία αλλά το αντίθετο έγινε....
Κρύο πολύ, χιόνια είδαμε ελάχιστα στην πόλη της Θεσσαλονίκης και έτσι λόγω της  κατάστασης είμαστε μέσα.Δύσκολη η εβδομάδα που πέρασε με ταλαιπώρησε μια  ίωση και εξακολουθεί.... Αλλά δεν  πτοούμαι....Οπότε ασχολήθηκα στις χειροτεχνίες...



                           Στολίδια για του Αγίου Βαλεντίνου με αλατοζύμη

                                           Καρδιές μεγάλες για τον τοίχο




                                  και μικρές διακοσμητικές για πιατέλες
                                          ή απλά αφημένες στο τραπεζάκι
           άλλες ζωγραφισμένες με χρυσή μπογιά και άλλες με ντεκουπάζ
                                                εδώ με gliter

Κι επειδή μου περίσσεψε αλατομύζη και είχα κάποια χαρτομάντιλα που μου άρεσαν πολύ έκανα και τρια καδράκια

                  Δυο καδράκια με το Μότσαρτ  που στολίζουν το καθιστικό!

                                       και μια πιο ανάλαφρη εκδοχή
Με αυτή την ανάρτηση συμμετέχω στον διαγωνισμό της http://apinkdreamer.blogspot.com/ με θέμα καρδιές!!!!!
Πριν τελειώσω θέλω να ευχαριστήσω την Νασια απο http://lacasitadeamistad.blogspot.com/ για τα βραβεία που μου χάρισε με πολλή αγάπη



Λαμβάνοντας τα πρέπει να σας πω 3 πράγματα που αγαπώ πολύ Φυσικά την οικογένειά μου,το καλοκαίρι και τη θάλασσα.. Επειδή οι περισσότερες τα έχετε ηδη πάρει δεν ξέρω αν υπάρχει κάποια που θέλει να συνεχίσει.Να είστε όλοι καλά και  να ευχηθούμε να σταματήσει η κακοκαιρία γιατί οι άστεγοι ειναι πολλοί και   δυστυχώς αυξάνονται καθημερνά!


43 σχόλια:

  1. Ναι ναι ναι είναι η εποχή της καρδιάς κι εσύ βλέπω Εύα μου μπήκες για τα καλά στο κλίμα. Μπράβο!
    Να δω πότε θα ξεκινήσω εγώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μας άνοιξες την καρδιά, με τις καρδιές σου. Μικρές ,μεγάλες,πολύχρωμες,ζωγραφιστές,με decoupage.......Μια όαση σε όσα συμβαίνουν γύρω μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι όμορφες!!!Μ αρέσουν πολύ χαρούμενες μελωδικές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΤΙ ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ??????ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ ΜΕ ΑΛΑΤΟΖΥΜΗ!!ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι όμορφες καρδούλες Ευα μου!! Ωραία η ιδέα σου με την ζύμη. Να το στείλεις στο διαγωνισμό της apinkdreamer!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλως σε βρηκα ευα μου! υπεροχα τα στολιδια σου! αν θες σε παρακαλω ανεφερε πως ειναι για το δημιουργικο διαγωνισμο φεβρουαριου! σε ευχαριστω πολυ! καλη επιτυχια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΕΥΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ ΟΙ ΚΑΡΔΟΥΛΕΣ ΣΟΥ!!!!!!!
    ΡΙΞΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΕΔΩ
    http://amaryllis-femme.blogspot.com/2012/01/meeting-rendezvous.html
    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευα καλο μηνα..πολυ πολυ ομορφες καρδουλες..με ωραια χρωματα..ωραια ντεκουπαζ..καλο μηνα..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είναι πολύ ωραίες οι καρδούλες και τα καδράκια.Μπράβο!!!Καλό Μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ευα μου οι καρδουλες σου, ολες,μα ολες ειναι πανεμορφες!!! Μπραβο σου και καλη επιτυχια στο διαγωνισμο!!!!!
    Φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γειά σου Ευάκι ρομαντικό με τις καρδούλες σου! Καλό μήνα και σε εσένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εύα μου, οι καρδιές σου είναι φανταστικές!!! Μπράβο! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΕΥΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕΣ!!!!!!!!!!ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα.Πέρνα απο το σπιτάκι μου για ένα βραβείο.!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕς ΟΙ ΚΑΡΔΟΥΛΕς ΣΟΥ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι τρυφερά και αγαπησιάρικα πραγματάκια έχεις φτιάξει Εύα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πανέμορφες όλες αλλά και αυτές με τον Μότσαρτ μου έκλεψαν την καρδιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ζέσταναν την καρδιά μας οι καρδούλες σου!!!!Εύα μου φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. καλως σε βρηκα οι καρδουλες ειναι πολυ ωραιες καλη επιτυχια αλλα και τα καδρακια ειναι πολυ ξεχωριστα, στο σπιτακι μου σε περιμενει ενα βραβειο καλο βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. γαπητή μου Εύα.
    Υπέροχες οι κατασκευές σου με αντικείμενο το πίο χιλιοτραγουδημένο σημείο του ανθρώπου. Την καρδιά
    Νάσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΕΥΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΛΑ ΛΕΕΙ Η ΣΩΣΩ ΜΑΣ ΑΝΟΙΞΕΣ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΜΑΓΕΥΤΙΚΕΣ ΣΟΥ ΚΑΡΔΟΥΛΕΣ ΠΟΛΥ ΤΙΣ ΘΑΥΜΑΣΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΦΤΙΑΓΜΕΝΕΣ!!!!!ΟΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΙ Η ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ ΕΔΩ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΦΕΥΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΧΗΜΙΑ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΓΥΡΩ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΜΑΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Επεσε έρωτας κι ανοίξαμε μπουκάλια, λέει ο Μακεδόνας κι η Θεσσαλονικιά μας άνοιξε φύλλο για καρδιές!!!Εύχομαι έτσι νάναι πάντα γεμάτο το σπιτικό σου, ζεστές καρδιές!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εύα μου πανέμορφες οι καρδούλες σου πολύ ρομαντικές και πρωτότυπες με ωραία χρώματα!!!Φιλάκια και καλή εβδομάδα!!!Πέρνα από το σπιτάκι μου να παραλάβεις βραβειάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Γεματη αγαπη η σημερινη σου αναρτηση.Καλη εβδομαδα να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Οι καρδούλες σου είναι γλύκα και επίκαιρες!
    Μ΄αρέσουν και τα καδράκι-πόσα μπορείς να φτιάξεις με υλικά της κουζίνας.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. υπεροχα!!!! αγαπημενο μου το τελευταιο με τα αγγελακι και την καρδουλα σου χερι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αγαπησιάρικη η ανάρτησή σου σήμερα Ευάκι και ρομαντική συνάμα!!! Καλή εβδομάδα να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΕΥΑ ΜΟΥ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕΣ ΟΛΕΣ.ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΛΛΑ ΜΟΜΟ ΤΙΣ ΕΚΑΝΑ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑ ΝΑ ΤΙΣ ΣΤΟΛΙΣΩ.ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ .ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ωωωωω!!! ΄Έκανες πολύ ωραία δουλειά Εύα μου! Μου αρέσουν όλα! Πολλά φιλάκια και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Εύα μου.. γράψε μου σε παρακαλώ στο amaryllis.blog@gmail.com για να σ'ενημερώσω για τη συνάντηση.. δεν θα γράψω δημόσια τις λεπτομέρειες, οπότε χρειάζομαι το email σου.. φιλάκιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Εύα μου, νόμιζα ότι σου είχα αφήσει σχόλιο αλλά δεν το βλέπω. Οι καρδούλες σου είναι η μία ωραιότερη από την άλλη. Μπράβο κορίτσι μου ! Φιλάκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Και τα μικρά καδράκια έγιναν όμορφα. Τελικά, ένα σωρό πράγμαται μπορείς να φτιάξεις με την αλατοζύμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ευάκι που είσαι; Άντε να βλέπω κι άλλες καρδούλες!
    Σ' ευχαριστώ για τις ευχές και περαστικά σας. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. φανταστικά όλα!!το τελευταίο το γαλάζιο με ξετρέλανε!!καλή επιτυχία με το διαγωνισμό της a pink dreamer!!πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. στο blog μου σε περιμένουν 2 βραβεία,το ένα μάλιστα είναι βραβείο παιχνίδι!αν θέλεις έλα να τα παραλάβεις!!! happy Sunday!!! http://mayasfairytale.blogspot.com/2012/02/blog-post.htm

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καρδούλε μικρές ..καρδούλες μεγαλες ..καρδούλες με αγγελακια...με λουλουδακια..μέ όλα τα όμορφα και ρομαντικά σχεδια.. πανέμορφες όλες ΕΥΑ μου ..μπράβο σου ... καλή επιτυχία σου ευχωμαι φιλακια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΚΑΛΗΜΕΡΑ EVA ΜΟΥ!!!ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΚΑΡΔΟΥΛΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΡΟΜΑΝΤΙΚΕΣ!!!!!ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΔΡΑΚΙΑ ΣΟΥ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ!!!!!ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!ΦΙΛΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΕΥΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!!1
    ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΟΙ ΚΑΡΔΟΥΛΕΣ ΣΟΥ!!!!!!!
    ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΑΛΑΤΟΖΥΜΗ!!!!!!
    ΚΑΝΕΙΣ ΩΡΑΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΑΥΤΗΝ!!!!!!!
    ΕΛΑ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!
    ΕΧΩ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.