Αναγνώστες

Συνολικές προβολές σελίδας

Πέμπτη 12 Απριλίου 2012

Πασχαλινες ευχες!

Ξημερώνει Μεγάλη Παρασκευή και οι χριστιανοί όλου του κόσμου ζουν κορύφωση του Θείου Δράματος. Μόλις   γυρίσαμε απο την εκκλησία για δεύτερη φορά αφού την πρώτη ήταν τόσος πολύς ο κόσμος που ηταν αδύνατο... να αναπνεύσουμε!!. Είδαμε την Σταύρωση και τώρα πήγαμε            ξανά για να προσκυνήσουμε.Την ώρα που περνούσε μπροστά μας ο Σταυρός συγκινήθηκα και δάκρυσα και μαζι με μένα και αλλες δυο κυρίες δίπλα μου. Πρώτη φορά είδα τόσο πολύ κόσμο στην εκκλησιά
                        .                       Γεμάτο κατάνυξη και με το κεφάλι σκυμμένο!!!Ισως ολοι ψάχνουν παρηγοριά και ελπίδα...










αβγά ζωγραφισμένα από τα παιδιά




 Με αυτές τις πασχαλινές εικόνες θέλω να σας ευχηθώ  η Ανάσταση του Χριστού να φέρει και την Ανάσταση στη ζωή την προσωπική και την οικογενειακή του καθενός μας!Με το καλό να πάρουμε το Αγιο Φως απο την Αναστάσιμη Θεία Λειτουργία και να γίνουμε ολοι μέτοχοι της Αναστάσιμης Ζωής!

35 σχόλια:

  1. Και στην δική μας εκκλησία είχε πολύ κόσμο σήμερα. Βοήθειά σας Εύα μου ! Σου εύχομαι Καλή Ανάσταση και Καλό οικογενειακό Πάσχα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευάκι μου
    νάσαι καλά και του Χρόνου! Οι μέρες αυτές ευνοούν την κατάνυξη και την περισυλλογή, είθε να έρθει για όλους η Ανάσταση και ν αναστηθούν όλες οι ελπίδες μας για τον καθένα μας και για όλους μαζί...
    Αύριο με καλό!
    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΕΥΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!
    ΚΙ ΕΓΩ ΜΟΛΙΣ ΓΥΡΙΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ!!!!!!!
    ΜΕΙΝΑΜΕ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΟΛΙΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΠΙΤΑΦΙΟ!!!
    ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΠΙΟ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΑΥΓΟΥΛΑΚΙΑ ΠΟΥ ΦΤΙΑΞΑΤΕ!!!!!!!!
    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ!!!!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΕΥΑ ΜΟΥ ....ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχα τα αυγά σου! Και του χρόνου να είσαι καλά, καλή Ανάσταση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΕΥΑΚΙ ΜΟΥ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΗΣΑΝ ΠΟΛΥ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΧΑΡΑΣ ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΩ
    ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΟΛΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μ' αυτές τις πανέμορφες εικόνες κι εγώ θα σου ευχηθώ να περάσεις όμορφα και να γεμίσεις μπαταρίες!
    Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα Εύα μου!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εύχομαι το μήνυμα της Ανάστασης να δώσει σε όλους μας δύναμη για μια νέα αρχή!! Την έχουμε ανάγκη!! Καλό Πάσχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΕΥΑ ΜΟΥ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΤΑ ΑΒΓΟΥΛΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!
    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Eύα μου...καλημέρα ...και του χρόνου να είσαι καλά νατα φτιάξεις ....πανέμορφα είναι!!!!
    Καλή Ανάσταση κορίτσι μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είναι όλα πανέμορφα!!! Καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εύα μου γλυκιά μου, καλό Πάσχα, καλή σου Ανάσταση!!!Να περάσετε υπέροχα !!!φιλάκια πολλά , θα τα πούμε από κοντά στην έκθεση συρταριών;!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπέροχα τα αυγουλάκια σου και του χρόνου!
    Καλή Ανάσταση με αγάπη και χαρά!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εύα υπέροχα τα αυγουλάκια σου!!
    Πέρασε να πάρεις ένα βραβειάκι και Καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Και του χρόνου. Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση με υγεία και χαρά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ όμορφα τα αυγουλάκια σου!Και του χρόνου!Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εύα μου, ευχαριστώ για τον συγκινητικό σου πρόλογο, τα υπέροχα ζωγραφισμένα αβγά και τις γλυκές ευχές σου!
    Εύχομαι καλό Πάσχα, με υγεία και αγάπη!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. μερικα τα λατρεψα μπραβο σου τα χαρηκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πανέμορφα τα αυγά σου.!!!Και του χρόνου Ευα μου.!!!!Καλή Ανάσταση.!!!Φιλιά.!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΕΙΘΕ Η ΘΥΣΙΑ, Η ΣΤΑΥΡΩΣΗ ΚΑΙ Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΗΜΩΝ ΚΑΙ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΥ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΓΑΛΗΝΗ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ, ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ ΣΑΣ.

    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ

    ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Εύα μου και του χρόνου, πολύ ωραίες όλες οι Πασχαλινές σου προετοιμασίες!!! Καλό Πάσχα γιορτινό και χαρουμενο και Καλή Ανάσταση όλων των ονείρων σου!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Η μόνη μας ελπίδα Εκείνος...θα σταυρωθούμε αλλά μας περιμένει η Ανάσταση...και του χρόνου να είστε καλά!!!Καλό Πάσχα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλή Ανάσταση με υγεία, αγάπη και οικογενειακή ευτυχία!! Τα αυγουλάκια πανέμορφα !!
    Γιορτινούς σαμιώτικους χαιρετισμούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Και του χρόνου Εύα!! Να περάσετε πολύ-πολύ όμορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Εβακι...μου..τι όμορφα που μας έβαλες στο κλιμα των ημερων...πόσο κατανυκτικα ειναι!!!!να εισαι καλα κορίτσι μου...μου λείψατε πάρα πολύ...!!!!με το πρόβλημα που είχα με τον υπολογιστή μου....θα επανέλθω δρυμίτερη... να περάσεις μια όμορφη ΑΝΑΣΤΑΣΗ...με τους δικούς σου ανθρώπου; σου ευχωμαι ....φιλακια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. πολύ όμορφα!!!καλή Ανάσταση!!!Καλό Πάσχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. χρονια πολλαααα!!!!χριστος ανεστη!!Όσες κροτίδες πέφτουνε, του Πάσχα την ημέρα, τόσες χαρές σου εύχομαι, να έχεις κάθε μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ¸.•°`♥✿⊱╮
    FELIZ PÁSCOA!!!

    ( ),,( )
    (=':'=)
    (,,)♥(,,)
    º°❤.•°º╮

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Χριστός Ανέστη Εύα μου, με υγεία και αγάπη! Ελπίζω να περάσετε υπέροχα αυτές τις μέρες.... Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Χρόνια πολλά!!Χριστός Ανέστη!!!και του χρόνου με υγεί α και χαρά!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Χριστος Ανεστη!Χρονια πολλα !!!!!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Χριστός Ανέστη Ευάκι μου!!! Και του χρόνου με υγεία!!! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. χρόνια πολλά και καλά!!τα αυγά με τα λαγουδάκια με ξετρέλαναν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.