Αναγνώστες

Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 6 Απριλίου 2012

Αγιογραφία-μπουκάλια ξανά-πέτρες

Πρώτα θέλω να ευχαριστήσω την Χρυσούλα και την Φαίδρα για την τιμή που μου έκαναν να μου χαρίσουν το βραβείο  " ΥΠΕΡΟΧΑ BLOGS ΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΤΕ !!! "
Ένα μεγάλο ευχαριστώ από την καρδιά μου!


Τελευταία όπως ξέρετε παρακολουθώ μαθήματα αγιογραφίας από την Ρένα. Έτσι λοιπόν (επειδή οπός έχω ξαναγράψει είμαι ανυπόμονη) αποφάσισα  χωρίς να το ξέρει εκείνη να κάνω κάτι εκτός μαθήματος...
Δεν ξερω κατά πόσο τα πήγα καλά απο τεχνικής πλευράς αλλά το χάρηκα ιδιαίτερα! Νομίζω πως όταν αγιογραφείς ηρεμείς , γαληνεύεις , νιώθεις πολύ            διαφορετικά...

Λένε πως οι μεγάλες αγάπες δεν ξεχνιούνται...Τις αφήνεις για λίγο στην άκρη αλλα δεν τις λησμονείς ποτέ!!!..



Εδώ αφού κόλλησα την χαρτοπετσέτα , κόλλησα ύφασμα με ατλακολ και αφού το έβαψα πράσινο πολύ σκούρο στην συνέχεια      διακόσμησα με χρυσές πινελιές. Όλα τα παραπάνω εγναν με την χειροποίητη κόλλα  για decoupage που είδα στην Misirlou Το αποτέλεσμα μου άρεσε. Εσάς?

Τέλος σε μια βόλτα μας στην παραλία το καλοκαίρι βρήκαμε 2 ελαφρόπετρες με όμορφα σχήματα


Τις περιποιήθηκα λίγο και πλέον ενα ψαράκι και μια πασχαλίτσα  στολίζουν το γραφείο μου!
Καλό Σαββατοκύριακο και καλή Μ. Εβδομάδα να έχουμε!

32 σχόλια:

  1. Μπραβο Εύα!Όλα τα εκανες υπέροχα αλλα ξεχωρίζω την αγιογραφία του Ιησου!Γεια στα χερια σου κορίτσι, να καμαρωνεις γιατι την εκανες πολύ όμορφη!Καλό Σαβ/κο, σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΔΙΑΛΕΞΕΣ ΔΥΣΚΟΛΗ ΕΙΚΟΝΑ ΕΥΑ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΟΜΩΣ, ΑΡΚΕΙ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΣ!!!!!!
    ΤΗΝ ΕΚΑΝΕΣ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΗ, ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εύα,αν σου αρέσει η αγιογραφία τέλεια κάνεις και παρακολουθείς μαθήματα-πολύ καλή προσπ΄παθεια,δεν έχω γνώσεις.
    Τα μπουκαλάκια μ΄αρέσουν πολύ,το τελευταίο πολύ ιδιαίτερο!
    Γλύκα οι πετρούλες σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ καλά τα πήγες βλέπω. Εγώ δεν επιχείρησα ακόμη αγιογραφία. Στο μέλλον.... Καλό Σ.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευάκι μου, είναι όλα πολύ όμορφα!!!Η εικόνα του Χριστού το (συγκεκριμένο θέμα) είναι η αγαπημένη μου!!
    Όλοι μας κάπως έτσι (αντάρτικα)ξεκινήσαμε!!!
    Καλό Πάσχα σου εύχομαι, με υγεία χαρά κι ευλογία!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εύα μου είναι σούπερ όπως πάντα! Μπράβο κοριτσάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χαιρομαι που δοκιμασες την κολλα!Να θυμασαι οτι εσυ μπορεις να την προσαρμοσεις στα δικα σου μετρα.
    Εγω θα ξεχωρισω τα μπουκαλια που μου αρεσαν ~!Μπραβο ευακι μου που δοκιμαζεις και πειραματιζεσαι!φιλια πολλαααα και καλη συνεχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπράβο Εύα!!!!τα πήγες αρκετά καλά από ότι βλέπω!!!!όλα υπέροχα!!!!καλή συνέχεια!!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπράβο Εύα που είσαι τόσο καλή μαθήτρια!
    Χάθηκα και το κατάλαβες ε; Ακόμη τρέχω να σας ευχαριστήσω όλους για τις ευχές! Πέρασαν τόσες μέρες, αλλά οι υποχρεώσεις είναι πολλές!!
    Σ'ευχαριστώ λοιπόν Εύα μου για τις γλυκές ευχές σου, να χαίρεσαι κι εσύ τα παιδάκια σου και την οικογένειά σου!!
    Καλή Μ. Εβδομάδα λοιπόν.
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχες οι δημιουργίες σου Εύα μου! Να'χεις ένα πανέμορφο σ/κ! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙΣ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΠΙΝΕΛΙΑ!
    ΤΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙΑ ΟΜΟΡΦΑ, ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!
    Η ΠΑΣΧΑΛΙΤΣΑ ΥΠΕΡΟΧΗ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΕΥΑ ΜΟΥ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ.Η ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΑ ΣΟΥ ΥΠΕΡΟΧΗ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙΑ ΣΟΥ .ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΤΑΡΤΟ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ.ΚΑΛΗ ΜΕΓΑΛΟΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ .ΦΙΛΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΓΛΥΚΟ ΜΟΥ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ ΕΛΛΕΙΨΕΣ.ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΣ ΚΑΛΑ ΣΤΗΝ ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΙΔΙΚΗ ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ.ΤΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΤΡΟΥΛΕΣ ΣΟΥ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΜΕΓΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Η μαθήτρια κάνει ατασταλίες αλλά χαλάλι!! Όλα είναι υπέροχα αλλά εγώ ψηφίζω πασχαλίτσα που είναι και επίκαιρη!! Καλή Μεγάλη εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολυ ομορφα ολα για την εικονα γνωσεις δεν εχω, αλλα μπραβο για την προσπαθεια!
    πολλα φιλια
    Καλο Πασχα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ!!!
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΑΝ ΤΟΥ ΚΕΡΙΟΥ ΤΟ ΑΓΙΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ ΣΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ ΧΩΡΙΣ ΣΤΑΛΙΑ ΣΚΟΤΑΔΙ.
    ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ομορφα τα εργα σου Ευα.Καλη Μεγαλοβδομαδα να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πόλύ όμορφες οι δημιουργίες σου. Καλή Ανάσταση εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύ όμορφα όλα, ειδικά τα μπουκάλια!! Καλή Ανάσταση, εύχομαι, με υγεία, όμορφη ατμόσφαιρα και υπέροχη διάθεση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ευάκι μου, το τελευταίο μπουκάλι με ξετρέλανε!!! Είναι πολύ διαφορετικό από τα άλλα!!! Παρεμπιπτόντως στο bazaar τα μπουκάλια που είχαμε έφυγαν πρώτα πρώτα!!! Γιατί δεν ήρθες μια βολτίτσα; Θα ήταν πολύ ωραία!!! Να περάσετε όμορφα όλη τη Μ. Εβδομαδα, να φάτε απολαυστικά το Πάσχα και κυρίως ν'αναστηθεί η ψυχούλα σας!!! Σε φιλώ γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Υπέροχα όλα Ευα.!!!! και συγχαρητήρια για το βραβείο σου.!!!!Φιλάκια πολλά.!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Εύα μου...καλή σου ημέρα...βλέπω τον αέρα δημιουτγίας στο σπιτάκι σου...όλα πολύ ωραία...έπειτα είπαμε δημιουργούμε για να νιώθουμε καλά...σε φιλώ καλή μου και σου εύχομαι καλή πορεία για την Ανάσταση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Super δημιουργικό Ευάκι!!! Τι να πω...δεν λες ποτέ σε νέες προκλήσεις...μπράβο για το κέφι και το μεράκι σου.Η Αγιογραφία εμένα μου φαίνεται τέλεια...η δασκάλα Ρένα θα πρέπει να νιώθει περήφανη νομίζω, παρόλο που είναι λίγο αυστηρή!!Τα μπουκάλια σου τέλεια ιδίως εκείνο με τα λουλουδάκια είναι όνειρο!! Να είσαι καλά γλυκιά μου και συνέχισε να πιστεύεις στα θαύματα...δεν γίνονται πάντα και είναι απροσδόκητα, αλλά...!! Να περάσεις τέλεια, πολλές ευχές σε εσένα και στην οικογένεια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Eυα μου, τι να πρωτοθαυμασω!!!!!
    Η εικονα εγινε φανταστικη!!!! Οτι πρεπει για τις μερες αυτες!!!!!! Τα μπουκαλια σου, το ενα καλυτερο απο το αλλο! Και οι πετρουλες σου πολυ χαριτωμενες!!!
    Πηρες φορα και δεν σταματας!!!!!!
    Καλο Πασχα γλυκια μου! Καλη Ανασταση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. γαπητή μου Εύα
    Η πρόοδός σου στην αγιογραφία είναι καταπληκτική. Μπράβο σου. Και τα μπουκάλια υπέροχα.
    Συγνώμη που χάθηκα αλλά είχα προβλήματα με το ΠΣ
    Να σου ευχηθώ καλή Ανάσταση κι΄ένα όμορφο Πάσχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. να σαι καλα Ευακι μου..σ'ευχαριστουμε..ευλογημεννη Ανασταση..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Hello Eva, how are you?
    I came to thank you for visiting my blog and become a member, thank you.
    I loved everything here on your blog and I'm following you.
    A big hug and good week.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΥΑ ΜΟΥ!!!ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ!!!!Η ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΗ!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ!!!
    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!!
    ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Εύα,πολύ όμορφες όλες οι δημιουργίες σου!Πολύ καλή η προσπάθεια με την εικόνα του Χριστού...έτσι να συνεχίσεις να προσπαθείς και αφού έχεις και την δασκάλα δίπλα σου είμαι σίγουρη ότι θα γίνεις πολύ καλή αγιογράφος...Να περνάς όμορφα Εύα μου! Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΤΙ ΝΑ ΠΡΩΤΟΘΑΥΜΑΣΩ!!!!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!!!!!
    Καλη Ανασταση και Καλο Πασχα ευχομαι!!!
    Φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ Εύα!
    Υπέροχα όλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.