Αναγνώστες

Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2012

ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙΑ

Χριστούγεννα ήρθαν πάλι.... Όμως είναι διαφορετικά.
 Δεν είναι ανέμελα όπως σε αλλοτινές εποχές....
Μου φαίνεται τόσο μακρινή η εποχή που ξεγνοιασιά , 
χαλαρότητα και διασκέδαση δέσποζαν στην ζωή μας....
 Ίσως όμως να είναι καλύτερα τώρα γιατί η κρίση μας 
ανάγκασε να στραφούμε στην φυσική ζωή
 (όσο είναι εφικτό για τον καθένα)
 σε πιο ουσιαστικά πράγματα...
Οτι εκφράζει τον καθένα βέβαια...

Εγώ επιδόθηκα στο αγαπημένο
 μου χόμπι το decoupage και ετοίμασα δωράκια
 για αγαπημένους φίλους


                                                       μικρά μπουκαλάκια μινιατούρες ....





Εδώ θα σας πω ότι είναι όλα φτιαγμένα με την κόλλα
 για ντεκουπάζ και την πάστα περιγράμματος
 που δημοσιευσε η Μισιρλου και αντιγραφω απο το blog της

Συνταγη για παστα περιγραμματος
Χρειαζομαστε:
ακρυλικο στοκο
ατλακολ κρυσταλιζε
χρωματα ακρυλικα

εκτελεση:
Aνακατευεται 1 μερος ακρυλικου στοκου
και ενα μερος ατλακολ κρυσταλιζε.

Σε αυτη την απλη συνταγη μπορειτε
 να προσθεσετε και χρωμα ακρυλικο
 και να φτιαξετε χρωματιστες παστες.
Η τελευταια κινηση ειναι να τοποθετησετε
το χρωμα μεσα σε μπουκαλακια που εχουν
        λεπτο στομιο σαν στυλο.
Μπορειτε να βρειτε μπουκαλακια
   στο εμποριο,στα ειδη κομμωτηριου.
      Εγω στην αρχη χρησιμοποιησα
      ενα μπουκαλι απο βαφη μαλλιων.
 Για να μην σας πηζει το υλικο,να κλεινετε
καλα το πωμα και αν χρειαστει προσθετε λιγη ατλακολ
              ή μερικες σταγονες νερο.

Συνταγη για κολλα ντεκουπάζ 
         Θα χρειαστουμε:

             γλουτολινη (σκονη )
               ατλακολ κρισταλιζε

Φτιαξτε πρωτα την γλουτολινη(οχι ολο το πακετο!!!)
             συμφωνα με την αναλογια στις οδηγιες.
          Εγω την κανω και λιγο πιο παχυρευστη
               και την αποθηκευω
                 σε ενα γυαλινο βαζο για καιρο.

Επειτα παιρνω ενα καθαρο βαζακι και βαζω μεσα ατλακολ.
                          Αντι να την αραιωσω με νερο,ωστε να δουλευεται καλυτερα,
                     την αραιωνω με την γλουτολινη...
                              Αναλογιες δεν υπαρχουν...
                            Φτιαξτε ενα μειγμα που να ειναι ευκολοδουλευτο,
                            σαν κρεμα,χωρις να ειναι νερουλο.
                         Προσθεστε λιγο λιγο γλουτολινη και ανακατευετε καλα
                           και θα δειτε ποτε το μειγμα θα ειναι ετοιμο.
                         (πριν την χρηση της να την ανακατευετε καλα).

        Μισιρλου είσαι θησαυρός σε εποχή κρίσης

                                               με πολύ φθηνά υλικά έχουμε σωστό αποτέλεσμα...


Όσο αφορά στην εκτέλεση για να μην κάνει ζάρες
 η χαρτοπετσέτα θα σας πω πως δουλεύω εγώ..
. Απλώνω ελάχιστη κόλλα ίσα-ίσα να καλύψω
την επιφάνεια που δουλεύω ... Μετά έχω ένα
 σίδερο ταξιδιωτικό μικρο χωρίς ατμό και αφού 
βάλω λαδόκολλα πάνω στην χαρτοπετσέτα την
 σιδερώνω ...και μετά περνάω από πάνω πάλι
 την κόλλα  να στεγνώσει, ενσωματώνω  με
 ακρυλικά χρώματα και στο τέλος περνάω βερνίκι...

Μετά την γιγάντια ανάρτηση μου να ευχηθώ 
από τα βάθη της καρδιάς μου να περάσετε
 όμορφα Χριστούγεννα μαζί με αγαπημένα πρόσωπα
 και η νέα χρονιά να φέρει στον καθένα μας
 ότι ονειρεύεται....Την αγάπη μου σε όλους σας!!!!!




24 σχόλια:

  1. Ευα μου δεν χορταινω να θαυμαζω τα μπουκαλια σου!!! Οι οδηγιες ειναι για μενα???χαχαχαχα!!!!! Ευχαριστω πολυ! Εχω ερωτηση! Ασταρι απλο βαζουμε στο μπουκαλιή ασταρι γυαλιου????
    Ευακι μου ευχομαι Καλα Χριστουγεννα! Να χαιρεσαι την οικογενεια σου με υγεια και ευτυχια!!!!!
    Φιλακια πολλα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευάκι!!!! Είναι αμέτρητα!!!! Πω πω!!!! Μπράβο βρε παιδί μου και είναι όλα διαφορετικά!!!! Συγχαρητήρια!!!! Καλές γιορτές σας εύχομαι!!! Ευτυχισμένα και γεμάτα θαλπωρή Χριστούγεννα να περάσετε! Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα μπουκάλια σου το ένα πιο όμορφο από το άλλο!!!! οι όμορφες δημιουργίες σου μας είχαν λήψει!!!! Εύα μου να περάσεις όμορφα και χαρούμενα αυτές τις Άγιες Μέρες και η Νέα Χρονιά να είναι για σένα και την οικογένειά σου καλύτερη από τις προηγούμενες!!!!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφα τα μπουκαλάκια σου, Ευα. Το ένα ομορφότερο από το άλλο.
    Τυχεροί οι παραλήπτες.
    Καλές γιορτές με υγεία, να έχεις εσύ και η οικογένειά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εύα μου , υπέροχα τα μπουκαλάκια ,θα χαρούν πολύ οι φίλοι σου!Χρήσιμες οι συμβουλές ,τις κρατάω μια που είμαι λίγο άσχετη ...Εύχομαι Καλά Χριστούγεννα σε σένα και την οικογένεια σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απίθανα τα μπουκάλια σου! Καθένα ξεχωριστό! Να έχεις τα καλύτερα Χριστούγεννα της ζωής σου, πάντα με υγεία, χαρά και ευτυχία! Το 2013 να σου φέρει μόνο χαρές σε σένα και την οικογένειά σου! Πολλά φιλιά, Εύα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ποσο μ'αρεσουν τα μπουκαλια όταν φορανε τα καλά τους!
    Πανέμορφα είναι Ευα μου,γιορτινα και χαρούμενα, και πολύ καλοδουλεμενα ,βέβαια!
    Ευχαριστούμε και για τις τεχνικες συμβουλές!
    Φιλιά, καλές γιορτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευάκι είναι πανέμορφα όλα!!!!την κόλλα την έφτιαξα κι εγώ!!!την πάστα όχι ακόμα!!!καλά Χριστούγεννα με υγεία και αγάπη!!!να περάσεις όμορφα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πέρασα να πω μια καλημέρα και να αφήσω τις ευχές μου για όμορφες γιορτές με υγεία και αγάπη ..να είναι η καινούρια χρονιά γεμάτη από όμορφες στιγμές ..φιλιάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πανεμορφα ολα!!! ευχαριστω για την συνταγη!! δεν μπορω να γραψω μου λειπουν πληκτρα!
    Καλά Χριστούγεννα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εύα με τα πολλά θαύματα! Χάθηκα μα όχι για πολύ και όχι στα αλήθεια...Τι ομορφιές έφτιαξες και πόσα πολλά!Τι όμορφα πόσο πολύ λουράστηκες! Συγχαρητήρια για όλα γλυκιά μου και πολλές ευ΄χες.Να χαίρεσια την οικογένεια σου και τους όμορφους σου άντρες....Καλά Χριστούγεννα Ευάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ˛.°★。˛ °.★** **★* *˛.
    ……………….*。*./ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。*…………………….
    …………..*˛°*/.♫.♫\*˛.* ˛_Π_____. * ˛*…………..
    …………. ˛°./• ‘♫ ‘ •\.˛*./______/~\*. ˛*.。…..
    ……….. *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬ ……..
    ¯˜”*°••°*”˜¯`´¯˜”*°••°*”˜¯ `¬´¯˜”*°´¯˜”*
    ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Xρόνια πολλά Εύα!Καλώς σέ βρίσκω!Ολες οι δημιουργίες σου είναι πανέμορφες!Μέ προτίμηση στά μπουκάλια σου,πού τόσο μού αρέση νά ντεκουπάρω!Θά τά λέμε!Καλά Χριστούγεννα σού εύχομαι,καλά νά περάσης μέ τήν οικογένειά σου!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλά Χριστούγεννα, ευτυχισμένα και αρμονικά!!! Φιλιά πολλά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είναι πανέμορφα τα μπουκάλια!
    Καλά Χριστούγεννα Ευα μου!!! Με αγάπη, υγεία και ευτυχία! Αυτές τις Αγιες Μέρες, εύχομαι να αφήσουμε όλοι μας πίσω τα προβλήματα και να περάσουμε υπέροχα! Φιλιά!

    ΥΓ. Πέρνα από το "σπίτι" μου, κάνουμε ανταλλαγή δώρων!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  16. Σ' αυτό το σπίτι που 'ρθαμε,
    πέτρα να μη ραγίσει
    κι ο νοικοκύρης του σπιτιού
    χρόνια πολλά να ζήσει.

    ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. …………★
    …………..ωe
    ………..✻ωíʂђ✻
    …….✻✻ყøʊ a✻✻
    ….✻✻✻мεяяყ✻✻✻
    ..✻✻✻Cђяiʂʈмaʂ✻✻✻
    ………….▒

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εύχομαι το 2013 να είναι μια χρονιά γεμάτη υγεία, αγάπη, ευτυχία,αισιοδοξία, πίστη στον άνθρωπο, επιστροφή σε ξεχασμένες αξίες ...και δημιουργικότητα που θα μας βοηθήσουν να αντιμετωπίσουμε τις όποιες δυσκολίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλή Χρονιά Ευούλα!!
    Ευχές για το 2013 να σας χαρίσει Yγεία και Αγάπη,
    Πρόοδο και Δημιουργικότητα ,
    Χαρά κι Αισιοδοξία,
    ευτυχισμένες στιγμές με
    πολύχρωμες διαδρομές και ελπιδοφόρα όνειρα!!!!!
    Χρόνια Πολλά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πανέμορφα!!!Καλή χρονιά Εύα μου γλυκιά!!!Υγεία, χαρά , ευτυχία!!! φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλή και δημιουργική χρονιά να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλή χρονιά!Πολλά όμορφα πράγματα βλέπω!Μπράβο!Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.