Αναγνώστες

Συνολικές προβολές σελίδας

Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2013

Ο χρόνος άλλαξε! Εσύ???

Άλλος ένας χρόνος έφυγε... Μπήκε ένας καινούργιος!
Ευχηθήκαμε, γιορτάσαμε, διασκεδάσαμε με φίλους και συγγενείς....
Δώσαμε και πήραμε δωράκια!

Το γούρι που μου χάρισε η ΜΑΝΤΡΙΝΑ!!!

Το κασκόλ από την αγαπητή Ρενα !!!

Ευχαριστώ πολύ και τις δυο!!!

Φέτος λοιπόν ας αλλάξουμε κι εμείς προς το καλύτερο τον εαυτό μας!!!
Ας αφήσουμε πίσω οτι μας χαλούσε την διάθεση ,ας κοιτάξουμε μέσα μας,
δίπλα μας!!!Ας  απλώσουμε το χέρι να βοηθήσουμε,να χαϊδέψουμε
 να αγκαλιάσουμε Ας κοιτάξουμε και όχι απλά
 να δούμε!
Ας σταθούμε αντί να προσπεράσουμε!!!Ας είναι η φετινή χρονιά
η αρχή για νέες επιλογές...
                                                     
                                                                 ξύλινα διακοσμητικά!!!








Το μπουκάλι αυτό είναι για την Χαρά από http://fairyknitting.blogspot.gr/
για την γιορτινή ανταλλαγή δώρων !!!


Σας εύχομαι τα καλύτερα για τη χρονιά που μόλις μπήκε.
 Να είναι γεμάτη υγεία και χαρούμενες στιγμές!!!
Ας ευχηθούμε να τα καταφέρουμε και μην ξεχνάτε ....
Δύναμη και αισιοδοξία!!!!


 Υπάρχουν δυο τρόποι για να ζήσεις. Μπορείς να ζήσεις σαν τίποτα να μην είναι θαύμα ή μπορείς να ζήσεις σαν το οτιδήποτε να είναι ένα θαύμα.
 Albert Einstein




20 σχόλια:

  1. Καλή Χρονιά Εύα μου!...Καλή κι`Ευλογημένη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kαλή χρονιά!!! Με υγεία πολλή πολλή αγάπη και αισιοδοξία!!!Οι κατασκευές σου είναι υπέροχες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλη Χρονια! με υγεια πανω απ΄ολα!! πολυ ομορφα ολα οσα εφτιαξες!φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΕΥΑ ΜΟΥ!!!!!
    ΑΚΟΜΗ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ;
    ΚΙ ΕΓΩ!!!!!!
    ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εύα μου ,τα καλύτερα για φέτος ,με υγεία , αγάπη και δημιουργικότητα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευάκι μου Καλή Χρονιά γεμάτη υγεία, χαρές και δημιουργία για όλη την οικογένεια!!!
    Τι ομορφιές έφτιαξες!!!
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ Ευα μου..με υγεια αγαπη και ελ΄πιδα για ενα καλήτερο αυριο..για όλο τον κόσμο.. πολύ ομορφα τα στολιδια σου.. του χρόνου θα τα έχω υπόψιν μου..χι..χι.. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ..ΦΙΛΙΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Kαλή χρονιά Εύα μου!!!! Με υγεία πολλή αγάπη και αισιοδοξία!!!Οι κατασκευές σου είναι πανέμορφες!!Καλό Σ/Κ!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή χρονιά, Εύα! Με υγεία, χαρά και ευτυχία και πάντα όμορφες δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή χρονιά Εύα μου και καλώς βρεθήκαμε! Εύχομαι ότι καλύτερο για την οικογένεια σου, με υγεία και αγάπη! Πολύ όμορφα τα στολίδια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή και δημιουργική χρονιά εύχομαι να έχεις με υγεία και χαρά. Τυχερός όποιος κερδίσει το μπουκάλι σου στην ανταλλαγή δώρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή χρονιά Ευά μου με υγεία , αγάπη και χαμόγελα.!!!! Μια μεγάλη αγκαλιά σου στέλνω και πολλά πολλά φιλιά.!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλή χρονιά να έχεις Ευα με υγεία.
    Να εχεις αστείρευτη έμπνευση και να δημιουργείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ευάκι μου γλυκό και αγαπημένο καλή χρονιά σε σένα και στην οικογένειά σου. Υπέροχες οι ξύλινες κατασκευές σου. Να είσαι πάντα καλά. φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ευα μου, έχουν βγει τα αποτελέσματα της ανταλλαγής δώρων. Ετυχε να ανταλλάξουμε μεταξύ μας. Σου έστειλα email με τη διευθυνση μου αλλά δεν πήρα απάντηση από σένα!!! Οταν δεις αυτό το σχόλιο, στείλε μου ένα email με τη διεύθυνση σου για να σου στείλω το δωράκι σου!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. περασα να σου ευχηθω να σαι καλα και να εχεις μια ομορφη και αισιοδοξη χρονια!καλη σου εβδομαδα Ευα!φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλή χρονιά Εύα μου , με υγεία χαρά και ευτυχία!!! Αισιόδοξο και δημιουργικό το 2013!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Hiyа very nice ωebsite!! Guy .. Excellent .

    . Αmаzing .. I will bookmark yоur blog anԁ tаke thе
    fееԁs аdditionallу?
    I'm satisfied to seek out numerous helpful information here within the put up, we'd lіκe work out extra techniques in this гegard, thanks for sharing.
    . . . . .

    my web page the green egg
    Have a look at my site ; how to cook on the big green egg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εύα καλησπέρα. Σου Γράφω το e-mail μου για να μου στείλεις αυτό που θες. φιλάκια και σ' ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. e-mail gioulazm@yahoo.gr συγγνώμη για την παράλληψη παραπάνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.