Αναγνώστες

Συνολικές προβολές σελίδας

Τετάρτη 7 Μαρτίου 2012

ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΣΕ ΠΗΛΙΝΟ ΚΕΡΑΜΙΔΙ

Την Κυριακή που μας πέρασε το Art cafe στην Τσιμισκή γέμισε από κόσμο !!!! Αιτία?Η συνάντηση των bloggers της Θεσσαλονίκης και όχι μόνο!Η αλήθεια είναι πως πρώτη φορά συμμετέχω σε κάτι τέτοιο και δεν ήξερα πως θα ήταν.... Μαζί με τον μικρο γιο ξεκίνησα για να συναντήσω τις blogoφίλες της γειτονιάς μας που τόσο καιρό μιλάω μαζί τους και δεν ήξερα....Ειναι διαφορετικά όταν ξέρεις με ποιον μιλάς ...



Όταν φτασαμε βρήκαμε πολυ λιγες φιλες εκει αλλα οσο περνουσε η ωρα ολο και μαζευόμασταν....Καφεδακι,κους,κους, γέλια μεχρι και πίτα μας κερασε η Λιλα που ηρθε απο τα Τρίκαλα...

.

Μα πιο πολυ με συγκίνησε η Μαρία που μας ειχε σκεφτεί όλες και ήρθε πιο οργανωμένη....Ειχε φτιάξει κονκάρδες με το όνομα της κάθε μιας ...και όχι μόνο
Όλες μας παραλάβαμε ενα υπέροχο δωράκι με αφιέρωση παρακαλώ για να θυμόμαστε αυτή την μέρα!
εγώ ήμουν διπλά τυχερή γιατί πήρε δωράκι και ο μικρός μου γιος.

και η αφιέρωση.....

Σε ευχαριστούμε πολύ Μαρία μου!Θα μας θυμίζουν πάντα την συνάντησή μας με τον πιο όμορφο τρόπο!
Ανάμεσα σε ολα πράγματα που έκανα αυτή την εβδομάδα ήταν και ενα μεγάλο πήλινο κεραμίδι που ζωγράφισα ακολουθώντας το σχέδιο  του μαθήματος ζωγραφικής της Μαρίας http://pnoestexnis.blogspot.com/



Κλείνοντας θα σας πως για την έκθεση  ζωγραφικής και αγιογραφίας που γίνεται στην Θεσσαλονίκη στο Συνεδριακό κέντρο της τράπεζας Πειραιώς στα Λαδάδικα από  5-14 Μαρτίου. Πρόκειται για μια πολύ ωραία παρουσίαση με τίτλο"Θεσσαλονίκη χτες και σήμερα" και ειναι αφιερωμένη στα 100 χρόνια απο την απελευθέρωση.

Συμμετέχει και η δική μας Ρένα http://diaheiros.blogspot.com/2012/03/blog-post.html με τις πανέμορφες αγιογραφίες της

Δεν θα μπορούσα να λείπω....

Να έχετε μια υπέροχη εβδομάδα και να θυμάστε "ψηλά το κεφάλι"

22 σχόλια:

  1. Γεια σου Ευα ..Μια ερωτηση .Εγω που δεν εχω ταλεντο στην ζωγραφικη θα ηταν ευκολο να ζωγραφισω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έλα βρε Ευάκι με τα ωραία σου! Είσαι όμως άτυχο κι εσύ ε; Μια φορά πέρασες καλά και το παιδάκι σου αρρώστησε. Ελπίζω να είναι ήδη καλύτερα! Λοιπόν τελικά μέσω διαδικτύου, μπορεί κανείς να κάνει τα πάντα έτσι; Ακόμη και ζωγραφίζει τόσο όμορφα! Μπράβο!
    Υ.Γ. χάρηκα πολύ που σε γνώρισα και ελπίζω να τα ξαναπούμε όταν ΑΝΟΙΞΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ο καιρός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευάκι μου, περάσαμε όμορφα στην συνάντηση μας, θα το επαναλάβουμε, καλά να είμαστε.Είναι πολύ όμορφο πράγματι, να ξέρεις με ποιον μιλάς.Το κεραμιδάκι σου είναι γλύκα!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο Κοριτσάρες μου, να οργανωνόμαστε!!!
    Η αρχή έγινε και εύχομαι να περνάτε τέλεια!Είδατε πόσο ωραιότερα είναι απο κοντά;
    Οσο για το κεραμίδι, εσύ βλέπω προχώρησες ένα βήμα παραπέρα το μάθημα.ΕΥΓΕ!
    Τα φιλιά μου Ευάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά το λέει η Χαρά. Εσύ το πήγες το μάθημα, ένα βήμα παραπέρα,παραπάνω.
    Με το καλό η επόμενη συνάντηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΕΥΑ ΜΟΥ ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ!!!!!
    ΕΣΥ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΙΓΟΥΡΑ!!!!!!!
    ΔΕΝ ΣΟΥ ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ , ΑΛΛΑ ΣΟΥ ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΣΟΥ ΔΕΙΞΩ ΠΟΛΛΑ, ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙΣ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ, απροετοίμαστες ήσασταν όλες και δεν έχουμε φωτοντοκουμέντα...ή μήπως επίτηδες δεν βγάλατε φωτογραφίες...όπως και να έχει χαίρομαι που περάσατε ωραία, την άλλη φορά ελπίζω να καταφέρω να έρθω...φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εύα μου , τώρα κατάλαβα ποιά είσαι γλυκιά μου!!!Χάρηκα πολύ που σε γνώρισα από κοντά και το υπέροχο αγόρι σου!!!Χάρηκα που πήγες στην έκθεση της Ρένας και μας δείχνεις φωτό και από κεί!!!πανέμορφα είνα, λυπήθηκα που δεν μπόρεσα να πάω κι εγώ!!!Πέρνα από το blog μου , σου χτυπάω την πόρτα,Tag Tag!!! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευάκι μου!!!! Τι χαρά έχω που σε γνώρισα από κοντά!!! Περάσαμε πολύ όμορφα και απ' ότι βλέπω εσύ μια έμπνευση παραπάνω την απέκτησες!!! Πότε πρόλαβες και το έκανες το κεραμιδί βρε θηρίο;;;; Α!!! Να μη ξεχάσω... Να δώσεις τα φιλιά μου, στον κούκλο σου, τον λεβέντη, το γιόκα σου!!! Τι υπομονή έκανε το μωρό με τόσες γυναίκες εκεί;;;; Μπράβο!!! Σε φιλώ, καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΕΥΑ ΜΟΥ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΚΑΝΕΤΕ!!ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΦΕ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΜΕΡΟΣ.ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΡΑΚΙ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΙΔΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΓΕΝΙΚΗ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗ.ΕΙΣΑΙ ΤΥΧΕΡΗ ΠΟΥ ΕΙΔΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΗΣ ΡΕΝΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΠΟΛΥ ΘΑ ΤΟ ΗΘΕΛΑ ΑΥΤΟ.ΤΟ ΚΕΡΑΜΙΔΙ ΣΟΥ ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είναι πραγματικά πολύ όμορφο να έχεις την πραγματική εικόνα του άλλου όταν πληκτρολογείς στον υπολογιστή σου μηνύματα... Χαίρομαι που βρεθήκαμε κι ελπίζω σύντομα να ξαναγίνει!! Αλήθεια, ο μικρός σου πώς μας άντεξε για τόση ώρα το 'χω μεγάλη απορία;!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΜΠΡΑΒΩ ΕΥΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΜΑΣ ΣΚΕΦΤΗΚΑΤΕ ΚΑΙ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΒΓΑΛΑΤΕ ΦΩΤΟ.ΟΠΩΣ ΕΙΠΑ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΛΛΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΠΟΥ ΑΝΕΒΑΣΑΝ ΦΩΤΟ ΓΡΑΨΤΕ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΙΣ ΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ.ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗ ΜΑΡΙΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΑΣ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΤΟ ΓΡΑΦΩ,ΕΙΝΑΙ 25 ΜΑΡΤΙΟΥ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΛΗΓΕΙ ΚΑΙ Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ.ΕΙΜΑΙ ΚΡΙΟΣ, ΨΑΡΑΚΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΤΡΑΣ ΜΟΥ.ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Και του χρόνου Εύα μου, με το καλό να ξανά συναντηθείτε! Χάρηκα που είδα όσες αναγνωρίζω στις φώτο σου και ενθουσιάστηκα με τα ωραια έργα σας! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα!Η συνάντηση ''ιστορική''.Μπράβο σας!Στα δικά μας τώρα...μου αρέσει που έκανες κάτι τόσο διαφορετικό με το λουλούδι!Κι ένας ''τολμηρός''χρωματικός συνδυασμός!Μπράβο,είναι πολύ όμορφο!!!Τα φιλιά μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αχ, πόσο θα ήθελα να σας γνωρίσω από κόντα! Τέλειο το κεραμίδι! Πέρνα από το σπιτάκι μου. Σε περιμένει παιχνιδάκι! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. τι όμορφη ατμόσφαιρα!! Εγώ πάλι το ξέχασα... Φιλιά πολλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γεια σου Ευα ολα τα προλαβες βλεπω και το κεραμιδι ζωγραφισες και στην εκθεση πηγες !!!! καλο βραδυ φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. χάρηκα τόσο που σε είδα στο ξαναλέω...τέλειο το κεραμίδι Μπράβο Ευάκι για το κέφι και το μεράκι.Στην έκθεση θα πάω κι εγώ με την πρώτη ευκαιρία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ώρα για παιχνίδια ..πέρνα μια βόλτα ..φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΕΥΑΚΙ ΚΑΛΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΕΚΕΙ ΑΠ'ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ!!!!!!!!
    ΤΟ ΖΩΓΡΑΦΙΚΟ ΣΟΥ ΕΡΓΟ ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!ΘΑ ΧΑΡΕΙ ΚΑΙ Η ΚΥΡΙΑ ΜΑΣ ΟΤΑΝ ΤΟ ΔΕΙ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. τι όμορφα δώρα!!τι τέλεια που τα περάσατε!!πάντα τέτοια κορίτσια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Eύα μου ζηλεύω λίγο με αυτή την συνάντηση! Μήπως να σας αντιγράφαμε κι εμείς και να κανονίζαμε μία εδώ στα νότια;
    Θα το δούμε. Σε παρακολουθώ μέσω Bloglovin' και για κάποιο λόγο δεν μου έβγαλε τα δύο τελευταία ποστ που είχες ανεβάσει. Εχεις καμιά ιδέα γιατί; Θα το ψάξω κι εγώ από την μεριά μου!
    Σε φιλώ
    η fellow blogger σου Ολγα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.