Αναγνώστες

Συνολικές προβολές σελίδας

Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012

ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΑ

Μερικές φορές παθιάζομαι.Και τότε γίνομαι ανυπόμονη... Ανασκουμπώνομαι και   φτιάχνω ...
Έτσι λοιπόν τις προάλες διαβάζοντας στο blog της Ρένας το μάθημα αγιογραφίας είδα το προσχέδιο της Παναγιάς... Επειδή   πιστεύω πολύ στην Χάρη Της είπα λοιπόν να δοκιμάσω ...
Πήρα ένα πήλινο  κεραμίδι και αφού το αστάρωσα ξεκίνησα...

Μετέφερα με καρμπόν την εικόνα πάνω στο κεραμίδι αλλά η ανυπομονησία ήταν τόσο μεγάλη που δεν περίμενα το επόμενο μάθημα  και έτσι αποφάσισα να προχωρήσω

Χρησιμοποίησα λάδια και ακρυλικά οτι είχα στο σπίτι...Και μετά απο δουλειά   αρκετών ημερών ...


Είναι η πρώτη επαφή μου με την αγιογραφία και μου άρεσε πολύ! Βέβαια το συνέχισα και αποφάσισα να παρακολουθήσω τα    μαθήματα της Ρένας στην εκκλησία της Οσιας Ξένης! Χθες νιώθοντας λίγο σαν μαθήτρια πήγα ... Ομολογώ πως ενθουσιάστηκα! Όλες οι κυρίες γνωριζόντουσαν και η κάθε μια έφερνε το δημιούργημά της και η Ρένα ακούραστη να μεταδίδει τις γνώσεις της τόσο απλόχερα και να διορθώνει τις ατέλειες! Είδα από κοντά πως γίνεται η διαδικασία προετοιμασίας του ξύλου και πως σπατουλάρουμε την βάση! Πρώτο μέλημα μου ήταν να παραγγείλω τα χρώματα και να ξεκινήσω κι εγώ πιο σωστά πλέον.... Μακάρι να με αξιώσει ο Θεός να τα καταφέρω...

31 σχόλια:

  1. Τώρα, πλάκα με κάνεις. Αυτό είναι πολύ ωραίο. Όχι μόνο δεδομένου ότι είναι η πρώτη φορά που το δοκιμάζεις, αλλά και γενικώς. Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εύα μου, συγχαρητήρια !!!! Τα κατάφερες υπέροχα! Μου φαίνεται απίστευτο ότι είναι η πρώτη σου φορά !!! Ζηλεύω που μπορείς να παρακολουθήσεις τα μαθήματα της Ρένας. Καλή συνέχεια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΥΑΚΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ.ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!!!!!!!!!!!!!
    ΕΓΩ ΚΑΝΩ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΧΕΔΙΟ.ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΙΩΣΑ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΘΑ ΣΑΣ ΤΑ ΔΕΙΞΩ.ΘΑ ΔΟΥΜΕ.ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟ ΕΧΕΙΣ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλέ μόνη σου το έκανες αυτό;Το 'δειξες στη Ρένα;Βλέπω λαμπρή σταδιοδρομία στην Αγιογραφία!Μπράβο Ευάκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλά θα με τρελάνεις...τι εννοείς δεν ξέρεις από αγιογραφία!!! Εμένα μου φαίνεται επαγγελματικη δουλειά.Υπέροχα..Ευάκι είσαι ταλέντο!! Μπράβο για το μεράκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλα... 1ο ειναι??? μας κοροιδευεις μου φαίνεται!ειναι τέλειο! μπράβο μπραβο μπραβο!φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΜΠΡΑΒΟ ΕΥΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!!!!
    ΝΑΙ ,ΤΟ ΕΙΔΑ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ!!!!!!!!
    ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΒΕΒΑΙΑ ΜΕ ΛΑΔΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΑΝΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΑ, ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΡΧΕΤΕ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΤΡΟΠΟ!!!!!!!
    ΕΧΕΙ ΤΟΣΗ ΟΡΕΞΗ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ!!!!!!!
    ΚΙ ΕΓΩ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΝΑ ΕΧΩ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΠΟΥ ΜΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΑΠΟ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ!!!!!!!!!!!
    ΕΥΑ ΣΈΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν είμαι ειδική, αλλά το αποτέλεσμα ικανοποιεί το ....μάτι μου. Και νομίζω ότι η απόδοση του σχεδιου στο κεραμύδι είναι δυσκολότερη απο το χαρτί ( λόγω καμπύλης).
    Μπράβο σου.
    Υ.Γ Μέιλ δεν έχεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΕΥΑ ΜΟΥ ΜΠΡΑΒΟ!!!!!!
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ!!!!! ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΜΠΥΛΩΤΗ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΤΣΙ.....
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ.....
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπράβο βρε Εύα, η πρώτη σου επαφή κι έχεις ήδη τέτοια αποτελέσματα; Μήπως τελικά είναι το στοιχείο σου; Έχεις βέβαια και καλή δασκάλα...!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. exeis megalo talento Eyaggelia mou !!!!

    an kai prwto sou ma8hma kai einai toso teleia i agiografia sou!! ena megalo sygxarhthria!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτό που βλέπω είναι φανταστικό!!!!! Μπράβο Εύα μου!!! Βέβαια δεν μπορώ να πω πως δεν ζηλεύω που είσαι κοντά στην Ρένα και θα παρακολουθείς τα μαθήματά της!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ευα μου έχω μεινει άφωνη! Μπραβο πραγματικα!
    Δυσκολη επιφανεια,πρωτη προσπάθεια και χωρις τα απαραίτητα κι έκανες κατι εκπληκτικό!!
    Η Ρενα μας,η χαρισματική κι ακούραστη,θα σε καθοδηγησει κι εχουμε να δουμε θαυματα!
    Να έχεις την ευλογία Της!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συγχαρητήρια για τη δουλειά σου!!!Είναι πολύ ωραίο και η επιφάνεια που το δούλεψες αυξάνει τη δυσκολία!Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μα σε αξίωσε Εύα μου!!!
    Λίγο είναι αυτό που έκανες και μάλιστα για πρώτη φορά;
    Εγώ διαφωνώ λίγο στην περιοχή του κάτω χείλους και στο πηγούνι. Νομίζω πως έχεις την δυνατότητα να το ομορφύνεις.
    Χάρηκα πολύ που σου άρεσε η Αυστρία και πιο χάρηκα που έχει δικούς σου.
    Καλό Σαββατοκύριακο και πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εύα μου αν αυτη είναι η πρώτη αγιογραφία σου τότε εχεις μεγάλο χάρισμα!! Μπράβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Την έκανες πραγματικά πάρα πολύ καλή! Μπράβο! Εντυπωσιακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αν κρίνω από την πρώτη σου απόπειρα, η οποία είναι θαυμάσια, θα τα πας πολύ καλά με την αγιογραφία. Έχεις κλίση!
    Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου! Τα καλύτερα σου εύχομαι κι εσένα, Εύα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. καλημερα Ευακι..πανεμορφη δουλεια..ωραιο το αποτελεσμα..θα χαρει πολυ η Ρενα..να σαι καλα..θα ειναι πολυ ομορφα να ερθετε..σ'ευχαριστουμε πολυ..καλη Κυριακη..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΕΥΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΠΟ ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΑ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΟΡΓΑΝΩΘΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗ ΡΕΝΑ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ.ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ευα μου η αγιογραφια σου ειναι πανεμορφη!!!!! Δηλ. χωρις να κανεις μαθημα εκανες αυτο το αριστουργημα!!!
    Φαντασου να τα ολοκληρωσεις κιολας!!!!! Τωρα βεβαια και με την δασκαλα που εχεις θα κανεις θαυματα! Μπραβο Ευα μου!!!!!Καταπληκτικη!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ευακι είναι καταπληκτική η εικόνα που έκανες,αν και πρώτη απόπειρα!!!Είσαι τυχερή που ξεκινησες μαθήματα κοντά στη Ρένα!!!Να συνεχίσεις...Φιλιά πολλά!Καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλή αρχή γλυκιά μου!!!σίγουρα θα τα καταφέρεις, γιατί φαίνεται ότι πιάνει το χέρι σου, αφού είναι η πρώτη σου επαφή με την Αγιογραφία, αυτή η εικόνα! φιλάκια και καλή συνέχεια.φιλάκια, μοιράζω δωράκια , για περάστε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Hello from France
    Thank you for your membership in the directory, I am very happy!
    Your blog is accepted in the section Greece
    The creation of this new blog "directory", allow a rapprochement between different countries, knowledge of different cultures and traditions.
    I realize it existed before because this kind of blog, which alas is gone
    It's new just since 1 month and if there are improvements to make, I am totally at your disposal
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    The more people and more opportunities that will,
    You are in some way the Ambassador of this blog,
    It is you also have to make known after your contacts and friends in your area of ​​Blog
    The success of this blog, all depends of adherent
    Your blog is in Greece and the list I hope this list will grow very quickly
    friendly
    Chris
    Here the image of the blog to make it known to the directory of your friends

    http://nsm07.casimages.com/img/2012/02/28/1202280149481250289504014.png

    http://nsm05.casimages.com/img/2012/03/15/1203150723211250289584868.png

    http://nsm05.casimages.com/img/2012/03/15/1203150723211250289584869.png

    http://nsm05.casimages.com/img/2012/03/15/1203150723211250289584870.png

    http://nsm05.casimages.com/img/2012/03/15/1203150723221250289584871.png

    http://nsm05.casimages.com/img/2012/03/15/1203150723221250289584872.gif

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Εύα,όχι μόνο το τόλμησες,αλλά την τέλειωσες ήδη-μπράβο!
    Αλήθεια πρώτη φορά ασχολείσαι-απίστευτο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πάρα πολύ καλή η πρώτη σου προσπάθεια αγαπητή μου Εύα. Συνέχισε. Είμαι σίγουρος ότι θα μας δώσεις πολύ καλύτερα.
    Καλή σου εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μπράβο σου Εύη,για πρώτη φορά μια χαρά τα κατάφερες!Πρέπει να είναι πολύ ωραία ασχολία..!Συγχαρητήρια και πάλι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Η δασκάλα θα σου πει αλλα αυτό που βλέπω εγω μου αρέσει πολύ πολύ.Μπράβο σου κορίτσι.!!!!Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μπράβο Εύα!Τα κατάφερες μια χαρά! Να συνεχίσεις την προσπάθεια ,και τα μαθήματα.
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. καλή προσπάθεια. Δεν σε ξέρω, απλά μια παρατήρηση απο μένα ως ζωγράφο. Το σχέδιό σου θέλει πάρα πολύ δουλειά ακόμη για να στρώσει. Ότι κι αν κάνεις, ελεύθερο σχέδιο, αγιογραφία, ζωγραφική κλπ, θέλεις καλό σχέδιο. Καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.