Αναγνώστες

Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2011

                                                       Το κεραμιδόσπιτο μου

Καλησπέρα, καλησπέρα..... Σήμερα μετά απο αρκετές μέρες είπα να σας δείξω το δικό μου κεραμίδι...Το ανακάλυψε ο άντρας μου σε μια εκκλησία απο τα υπόλοιπα μιας νεοανεγειρόμενης στέγης... Είναι αρκετά μεγάλο και βαρύ οπότε αποφάσισα να το ζωγραφίσω...
Πρώτα το έβαψα γκρι και με ένα παλιό σφουγγάρι κουζίνας έκανα τα νερά που φαίνονται. Μετά έφτιαξα με τέμπερες το τοίχο να φαίνεται σαν παλιός και φθαρμένος.

Πρόσθεσα ένα παλιό ξύλο που είχα βρει στην παραλία,για πόρτα .
Με μπλε τέμπερα έβαψα τα παράθυρα
Έκανα το περίγραμμα
Σειρά ειχε το μπαλκόνi και τα πρεβάζια τα οποία έγιναν με φελλό και οδοντογλυφίδες.
Τα κόλλησα με ατλακόλ.
και τα τοποθέτησα στο(σπιτάκι μου).


Δεν σας είπα για τα κεραμίδια μου.......... Έκοψα χαρτόνι και το έβαψα .....
Όμως το καλύτερο το άφησα για το τέλος ... Ήθελα να κάνω μια  ταμπελίτσα με το νούμερο του σπιτιού μου και έσπαγα το κεφάλι μου πως. Μέχρι που το μάτι  μου έπεσε σε ένα συνδετήρα .Με το κατάλληλο κόψιμο και λύγισμα έτοιμο...
Πως σας φαίνεται??? Εξάλλου διάβασα κάπου πως  πραγματικός μοντελιστής είναι αυτός που δεν ξοδεύει χρήματα για να αγοράσει τα πάντα αλλά αυτός που παραπλανά με τις κατασκευές του!!

8 σχόλια:

  1. ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΒΡΕ... ΚΑΛΗ ΔΙΑΜΟΝΗ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!! ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ... ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!! ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΓΛΑΣΤΡΟΥΛΑ ΣΤΟ ΠΕΡΒΑΖΙ ΠΑΡΑΘΥΡΟΥ, ΑΥΤΟΥ ΜΕ ΤΑ ΚΟΥΡΤΙΝΑΚΙΑ!!! ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΜΕΡΑ ΕΥΧΟΜΑΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές Βάσω , έχεις δίκιο για τα λουλουδάκια το είδα και εγώ .Θα στρωθώ στην δουλειά και θα ανεβάσω φωτογραφία .... Ελπίζω να τα καταφέρω.... Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΣΠΙΤΙ!!!!!!!!!
    ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΟΧΟΣΠΙΤΟ ΕΤΣΙ;
    ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΙ ΕΓΩ, ΧΡΕΙΑΖΕΣΕ ΛΙΓΑ ΛΟΥΛΟΥΔΑΚΙΑ!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καταπληκτική ιδέα με πολλές εφαρμογές...συγχαρητήρια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υποκλίνομαι στην φαντασία σου και την δημιουργηκότητά σου! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πανέμορφο, υπέροχο και αυτή αυτή η χρονιά που μπήκε να μην αφήσει κανέναν άνθρωπο χωρίς το δικό του κεραμίδι!!!! Για μένα τουλάχιστον είναι πολύ σημαντικό!!! Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.