Αναγνώστες

Συνολικές προβολές σελίδας

Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

τελειωμενο κεραμιδι (ζωγραφικη)

Επιτέλους τελείωσα το κεραμιδοσπιτο μου! Μετά από υποδείξεις των φίλων μου εδώ ότι το ζωγραφισμένο κεραμιδοσπιτο μου θέλει λουλουδάκια στρώθηκα ξανά στη δουλειά! Ανακάλυψα στην φίλη μου την Χρυσάνθη(Χρυσάνθης χειροποιήματα)μια υπέροχη ανάρτηση για το πως κάνουμε λουλούδια,και αποφάσισα να εκμεταλλευτώ τις γνώσεις που αποκόμισα. Πήρα λοιπόν γκοφρέ χαρτί και ξεκίνησα

Με παίδεψε αρκετά γιατί έπρεπε να γίνουν πολύ μικρά τα λουλουδάκια ...Τα κόλλησα με κόλλα και έτοιμο το σπιτάκι μου! Πως σας φαίνεται τώρα?

6 σχόλια:

  1. Το ανθισμένο μπαλκονάκιέδωσε μια χαρούμενη νότα στο σπιτάκι!!!Ευχαριστώ για την αναφορά!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπραβο σου κοριτσι μου πολυ πολυ ομορφο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σου Ευα! Καλως σε βρηκα! Το εκανες πολυ πολυ ομορφο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εύα καταπληκτική δουλειά στο κεραμίδι!μπράβο σου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστώ πολύ κορίτσια για τα καλά σας λόγια. Καλώς ήρθατε Μary και Demi.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Του εδωσαν αλλη χαρη τα λουλουδια.Καλο μηνα να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.