Αναγνώστες

Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΚΑΜΠΙΓΚ

Όταν δημιούργησα αυτό το Blog νόμιζα πως είμαι από τα λίγα άτομα που φτιάχνουν μόνοι τους διάφορα πράγματα και καταγίνονται με πινέλα(πάσης φύσεως).Μου αρέσει πολύ το βάψιμο και βάφω μόνη μου το σπίτι εδώ και πολλά χρόνια. Ομολογώ πως ντρεπόμουν να το πω κιόλας αλλά περνώντας μια βόλτα από τα δικά σας σπιτάκια διαπίστωσα με χαρά πως δεν είμαι μόνη. Θαύμασα τις κατασκευές σας και τις συμβουλές σας και ομολογώ πως εντυπωσιάστηκα με κάποιες αναρτήσεις. Συγχωρήστε μου την απουσία μιας εβδομάδας αλλά ο χρόνος μου ήταν πολύ περιορισμένος.Το τροχόσπιτο μας έπρεπε να μεταφερθεί σε άλλο καμπγκ και όπως καταλαβαίνεται πρόκειται για μια κανονική μετακόμιση. Όλο το σπίτι είναι γεμάτο πράγματα που κουβαλήθηκαν σταδιακά μέσα σε 4 χρόνια αλλά τώρα μου φαίνεται βουνό!Μου αρέσει όμως η ζωή σε καμπιγκ και δεν παραπονιέμαι.Η επαφή με τη φύση και τη θάλασσα είναι μοναδική εμπειρία κάθε εποχή.!!!! Αν και καθυστερημένα εύχομαι καλό μήνα σε όλες !!!!

2 σχόλια:

  1. ΓΕΙΑ ΣΟΤ ΕΥΑ!!!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ!!!!!!!!!!!!!!!
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΕ ΚΑΜΠΙΝΓΚ 2 ΜΗΝΕΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ!!!!!!!!!!
    ΕΙΣΑΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ;
    ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου Ρενα μου!!!Ναι ειμαι Θεσσαλονικη ..και φυσικα θα τα λεμε λατρεψα τις δημιουργιες σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.