Αναγνώστες

Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2011

ΒΡΑΒΕΙΟ

Πήρα το πρώτο μου βραβείο και είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη!!!! Ευχαριστώ την Xara από το art with no limits!!!!! Χαρά μου με τιμά ιδιαίτερα το βραβείο και η χαρά μου ειναι απερίγραπτηηηηηηηηη!

Τώρα πρέπει να σας πω 7 πράγματα για μένα.....χμμμμμ δεν μου αρέσει να μιλάω για τον εαυτό μου αλλά δεν μπορώ να κάνω αλλιώς....
Έχουμε και λέμε....
1. Είμαι αυτό που λένε ανοιχτό βιβλίο...Δεν μπορώ να κρύψω τα συναισθήματα που νιώθω. Αυτό είναι καλό και κακό.... καταλαβαίνεται το λόγο φαντάζομαι.....
2. Λατρεύω τη θάλασσα ...με ξεκουράζει και με τονώνει ακόμη και όταν τη βλέπω από μακρυά!!!!
3. Δυστυχώς καπνίζω πολύ... Έχω πει πολλές φορές οτι πρέπει να το κόψω αλλά μένω μόνο στα λόγια...
4.Μου αρέσει η ειλικρίνεια και μισώ το ψέμα.....
5. Έχω υψοφοβια και κλειστοφοβία(όπως καταλαβαίνεται το ταξίδι στην Αυστραλία μπορεί να περιμένει)...
6. Έχω μεγάλη ευαισθησία με τα παιδιά και τους ηλικιωμένους
7. Πιστεύω πολύ εύκολα σε όσα μου λένε και δυστυχώς στην κοινωνία που ζούμε είναι πολύ κακό..Η φίλη μου η ΙΩΆΝΝΑ με μαλώνει συνέχεια αλλά είμαι ανεπίδεκτη μαθήσεως.... Τελικά γεννιέσαι δεν γίνεσαι.....

Τελικά η εξομολόγηση είναι δύσκολο πράγμα...........

Τώρα με τη σειρά μου πρέπει να δώσω το βραβείο σε 7 άλλες φίλες

1.Αγγελοκατασκευες
2.Ονειροπαγιδα
3.Κατασκευες και χειροτεχνηματα
4.Διασκέσεις
5.Βάσω Παππά Vasso Pappa
6......έργα χειρός
7.Η χαρά της δημιουργίας

Μεχρι την επομενη αναρτηση να ειστε ολοι καλα και να περνατε καλα!!!!

9 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου! Πάντα τέτοια Εύα!
    Πολλά από αυτά που αναφέρεις για τον εαυτό σου , τα έχω και εγώ..!
    Μην αισθάνεσαι άσχημα για αυτά τα όμορφα στοιχεία του χαρακτήρα που έχεις..Όχι να χάσεις και την ανθρωπιά σου, επειδή κάποιοι είναι αναίσθητοι σε αυτόν τον κόσμο!!
    Καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλοριζικο το βραβειο σου, ευχομαι σε πολλες χαρες ακομη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα Εύα ...λοιπόν εκτός του ότι είσαι ψαράκι και εγώ ζυγαριά , σε όλα τα υπόλοιπα είμαστε αδελφές ψυχές.!!! όλα αυτά που σε διακρίνουν είναι αυτά που διακρίνουν και μένα. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για το βραβείο που μου χάρισες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. EΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΕΙΞΕΣ, ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΧΩ ΗΔΗ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΟΥ, ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ 7 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΕ ΑΦΟΡΟΥΝ!!! ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΡΑΤΩ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ!!! ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εύη μου συγχαρητήρια για το βραβείο!!!
    Αχ αυτό το κάπνισμα!!!Τι θα κάνουμε?????
    Πάρα πολύ όμορφες οι μπουμπουνιέρες της προηγούμενης ανάρτησης !!!Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εύα ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο!!!Τα 1,3 και 5 θα μπορούα να τα είχα γράψει κι εγώ!!!Ούτε κι εγώ θα πάω Αυστραλία!χαχα!!Υψοφοβία και κλειστοφοβία ο συνδυασμός που σκοτώνει!!!Σε ασανσέρ να μαντέψω δεν μπαίνεις;;;Για τα υπόλοιπα μυστικά δες http://diaskeseis.blogspot.com/2011/10/7.html
    Πολύ όμορφα όσα φτιάχνεις!Ζητώ συγγνώμη που τώρα τα ανακάλυψαΣου στέλνω πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σε ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου για το υπέροχο βραβείο σου!!!!!Πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ευχαριστώ πολύ όλες σας κορίτσια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συγχαρητήρια για το βραβείο και σε ευχαριστώ που μου το δινεις αν και καθυστερημένα θα το πάρω και θα στολισω το σπιτάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.