Αναγνώστες

Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2011

ΑΝΤΙΟ 2011

Τελευταία ανάρτηση της χρονιάς η σημερινή! Μετράμε ώρες πια ώσπου να φύγει ο χρόνος... Ένας χρόνος που μας άφησε πολλά και δυσάρεστα! Μάθαμε το μνημόνιο,το PSI, είδαμε τους αγανακτισμένους, είδαμε συλλήψεις, ξύλο , διαδηλώσεις... Είδαμε φωτιές οδοφράγματα, δολοφονίες ανθρώπων για μια βιντεοκάμερα, απεργίες  και τέλος αλλαγή κυβέρνησης στην χώρα μας. Θλίψη και οργή είναι τα δικά μου συναισθήματα για όλα αυτά και ακόμη τόσα που δεν θέλω να απαριθμήσω αν και θα μπορούσα να γράψω σελίδες ολόκληρες.Δεν αξίζει η χώρα τέτοια κατάντια φίλοι μου.Η χώρα του Αριστοτέλη,του Πλάτωνα,του Περικλή,του Μ. Αλεξάνδρου και τοσων ακόμη σπουδαίων ανδρών.Δεν αξίζει σε αυτό τον λαό ένα αβέβαιο μέλλον. Κοιτώντας μπροστά σε μια χρονιά που ξημερώνει σε λίγες ώρες θέλω να σας ευχαριστήσω μεσα απο την καρδια μου γιατι μοιραζομαστε την αγαπη για δημιουργιες ...
τις χαρές μας,τις αγωνίες μας .. Κοιτώντας μπροστά εύχομαι να είναι μια χρονιά που να μην φέρει άλλα δεινά για την πατρίδα μας αλλά να σημάνει μια νέα αρχή  , ένα νέο ξεκίνημα...Και σε εσάς φίλες και φίλοι μου να είναι δημιουργική, γεμάτη υγεία  και ευτυχία.Να μπορέσουμε να αντέξουμε ότι μας περιμένει,να δούμε το συνάνθρωπο δίπλα μας,το φτωχό,τον πεινασμένο να προσφέρουμε ,να δώσουμε.Οχι απαραίτητα υλικά αγαθά αλλά περίσσευμα ψυχής. Μερικές φορές είναι πιο δυνατό από οτιδήποτε άλλο...

Να έρθουμε πιο κοντά ο ένας στον άλλο ουσιαστικά και όχι φαινομενικά,να αγκαλιάσουμε,να χαϊδέψουμε,να χαρίσουμε,να νιώσουμε....ΟΛΟΨΥΧΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ 2012
Συμπληρώνω την ανάρτησή μου
Και βέβαια δεν μπορώ να μην συμμετέχω στο παιχνίδι που με προσκάλεσε η Σοφη από το http://sophie-paradise.blogspot.com/ για ενα παιχνίδι που γίνεται για την αναδρομή του 2011.
Σύμφωνα με τους κανόνες που διάβασα πρέπει να αναφέρω 10 αγαπημένα μου και μετά τα τρέξω σε 8 φίλες -φίλους και όλα αυτά πριν αλλάξει ο χρόνος
1.ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ-το νησί
2.ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΠΟΛΗ.-αν και μένω σε μια από τις ωραιότερες πόλεις της Ελλάδας αγαπώ πολύ την Βιέννη
3.ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΓΛΥΚΟ. γαλακτομπούρεκο
4.ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΑΡΩΜΑ-CHANNEL no 5 κλασσική αξία
5.AΓΑΠΗΜΕΝΟ BLOG-οχι ένα αλλά πολλά , είναι όλα τα δικά σας που επισκέπτομαι κάθε μέρα και είναι ενα παράθυρο στην καθημερινότητα.
6.ΑΓΑΠΗΜΕΝΕς ΜΠΟΤΕΣ-χμ δεν το έλεγα έχω ενα ζευγάρι καφέ αλλά δεν τις τιμώ συχνά
7.ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ-οπουδήποτε έχει θάλασσα
8.ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΕΡΟΣ ΓΙΑ ΚΑΦΕ-δεν εχω προτίμηση αρκεί να είναι πλάι στο κύμα
9.ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΦΑΓΗΤΟ-κοτόπουλο
10.ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ -ΞΕΧΑΣΑΜΕ
Τωρα πρέπει να δώσω την σκυτάλη σε 8 φίλες μου
Με αγάπη λοιπόν
ΚΙΚΗ  http://kikalazart-kiki.blogspot.com/
ΜΑΡΙΑ  http://scrapmaria.blogspot.com/
ΧΡΥΣΑΝΘΗ  http://chrysanthisart.blogspot.com/
ΡΕΝΑ http://diaheiros.blogspot.com/
ΑDRIA http://handmadebyandria.blogspot.com/
ΜΑΙΡΗ απο http://craftsm.blogspot.com/
ΝΑΣΙΑ http://lacasitadeamistad.blogspot.com/
ΒΙΚΥ http://podilatisa.blogspot.com/

Σας στέλνω 2012 φιλιά!!!!

13 σχόλια:

  1. Σε πείσμα των δύσκολων καιρών,
    ας διατηρήσουμε την ανθρωπιά, το χαμόγελό μας καί την αισιοδοξία μας!Χρόνια πολλά Καλή Χρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εύα μου χρόνια πολλά!!!!Πέρνα από το σπιτάκι μου έχει παιχνιδάκι!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλη καλη χρονια...καλα να περασεις..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ......ΕΥΑΚΙ ΜΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΜΕ ΚΑΛΕΣΕΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΩ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΣΤΑ ΚΕΦΙΑ ΜΟΥ....ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΟΨΥΧΑ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΦΕΡΕΙ ΥΓΕΙΑ ΤΥΧΗ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΚΑΛΟ.ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΟΛΥ.ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ!!!!






    Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. κοριτσι το πηρα το μυνημα..αλλα θα κανεις λιγο υπομονη..θα τα βγαλουμε ολα στην φορα το 2012..πολλα φιλια..νασαι καλα που με διαλεξες..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ╭━━━╮.╭━━━╮┈ ┏┓╭━━━╮ΕΙΡΗΝΗ,
    ┗━━┃┃╭━╮ ┃┏╯ ┃┗━━ ┃ΑΓΑΠΗ,
    ╭━━╯┃┃┃┈┃┃┗ .┃╭━━╯ ┃ΥΓΕΙΑ,
    ┃╭━━╯┃┃┈┃┃┈┃┃┃╭━━╯. ΧΑΡΑ,
    ┃┗━━┓┃╰━┃┈┃┃┃┗━━┓ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ,
    ┗━━━┛╰━━ ╯┈ ┗┛┗━━━┛
    ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ ! 

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΕΥΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!
    ΘΑ ΠΑΙΞΩ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΥΡΙΟ!!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!!!!!!
    ΤΩΡΑ ΠΑΩ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΩ ΤΗΝ ΠΡΟ[Σ]ΚΛΗΣΗ!!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. _______██████ *⏃* ΑΓΑΠΗ ❂*☃
    _____ ████████ *⏃*❂ ΥΓΕΙΑ *☃
    ____███████████ *⏃* ΕΥΤΥΧΙΑ *☃
    ___ (░░░░░░░)░░░) *⏃*❂*☃*⏃*
    ___ (░(░█░░█░)░░░)
    __ (░░(░░●░░░)░░░).
    __ (░░░░◡░░)░░░░). ……………............♥★o
    _██ (░░░░░░░░░░)██... ................ .*o*
    _███ (░░░░░░░░░)███................. *♥*o*
    ████ ██ (░░░)██ ████............... ***o***
    ████ █████████ ███............... **o**♥*o*
    ████ ████░████ ███............ .**♥**o**o**
    (░░)_ ▓▓▓▓▌▓▐▓▓▓_(░░)......... **o**♥***♥*o*.
    (██) ███████████ (██)........ *****♥*o**o****
    _____█████░█████_▓▓▓\)... ♥*♥**o*****o**♥**
    _____█████-,█████▓▓▓▓▓) ******o*****♥**o***
    ______(███)_(███)▓▓▓▓▓▓) -.,.-*❂*⏃☃⏃*❂*-.,.-
    ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ το 2012

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εύα μου Καλή… Χαρούμενη & Ευτυχισμένη Χρονιά να έχεις γεμάτη υγεία!!!!!!!!!! Τι κρίμα…. Δεν πρόλαβα να παίξω το παιχνίδι σου, δυστυχώς έλειπα και πριν από λίγο άνοιξα τον υπολογιστή μου!!! δεν ξέρω αν τώρα μπορώ να παίξω???? Πολλά πολλά φιλάκια και Καλή Χρονιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΕΥΑΚΙ ΜΟΥ ΗΡΘΑ ΝΑ ΔΩ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΜΕ ΛΥΠΗ ΜΟΥ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΑΡΓΑ!!ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ!! ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Λοιπον τι λετε να το συνεχισουμε το παιχνιδακι δεν πειραζει που αλλαξε η χρονια!Ευχαριστω πολυ για τις ευχες σας και ανταποδιδω!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.