Αναγνώστες

Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2011

Μέρα γιορτής

Μέρα γιορτής για το σπιτικό μου η χθεσινή ! Γιόρταζε ο πρωτοτόκος Νικόλας μου! Έτσι μέρες πριν συνηθίζω να είναι το σπίτι στολισμένο!
                                                    Το δέντρο μας δεσπόζει στο σαλόνι!
                                                                   Η φάτνη.......
                                          Μια μπάλα ζωγραφισμένη απο τα χεράκια μου!
                             Μπάλα με ντεκουπάζ απο χαρτί για να μην ξεχνιόμαστε...

κι εδώ είναι ένα στολίδι που κάναμε με αλεύρι με τα παιδιά πριν από 4 χρόνια , γιαυτό και έχει σπάσει το αστέρι όμως δεν το πετάω γιατί εχει συναισθηματική αξία για μένα
και φυσικά δεν θα μπορούσε να λείπει ο Αη Βασίλης απο αλεύρι
και κάποια στολίδια από πηλό που πήραμε ενθύμια  απο την "Ονειρούπολη " Δράμας το 2007
Α ! έφτασε και ο Αη Βασίλης

με το ελαφάκι τον Ρούντολφ

αφού πέρασε απο πολλά σπιτάκια και βγήκε απο αρκετές καμινάδες

κάθισε να ξεκουραστεί
αλλά κόντεψε να τον πάρει ο ύπνος....
όμως δεν τον άφησαν τα αγγελάκια με την χριστουγεννιάτικη μουσική τους
είχε να επισκεφθεί καια άλλα σπίτια γιατί πολλά παιδάκια ανυπομονούν

το τρενάκι τον περιμένει...
αφήνοντας πίσω του μολυβένια στρατιωτάκια και ξύλινα διακοσμητικά!!!
Έτσι λοιπόν με το σπίτι στολισμένο νιώθουμε μια ανάταση ψυχής , ξαναγινόμαστε παιδιά και φέρνουμε πιο γρήγορα κοντά μας την μαγεία αυτής της μεγάλης γιορτής. Εύχομαι καλές γιορτές σε όλους με υγεία , ευτυχία και αγάπη στο σπιτικό σας.Και του χρόνου!!


20 σχόλια:

  1. Χρόνια Πολλά να τον χαίρεσαι και να καμαρώνεις τον λεβέντη σου!!! Υπέροχη η Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση και του χρόνου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ EVA!ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΟΝ ΓΙΟΚΑ ΣΟΥ!!!!!ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ!!!ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια Πολλά να τον χαίρεσαι!!!!!!!!!!!!πολύ όμορφη η διακοσμήση του σπιτιού σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να τον χαίρεσαι!!! Τι τέλεια που έχετε στολίσει!!! και του χρόνου με υγεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. να τον χαίρεσαι τον Νικόλα σου!!!Πολύ όμορφο το στολισμένο σπίτι σας!!Το δεντράκι με τα ξυλινα στολίδια υπέροχο!!Μου επιτρέπεις σε κάποια στιγμή να προσπαθήσω να το αντιγράψω;;;!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟ ΑΓΟΡΑΚΙ ΣΟΥ.Ο ΣΤΟΛΙΣΜΟΣ ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ.!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. κοριτσια σας ευχαριστω πολυ μεσα απο την καρδια μου για τις ευχες σας ,φυσικα και να το αντιγραψεις το δεντρακι φιλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευα μου χρονια πολλα!!!!! Να τον χαρεσαι ον γιουκα σου!!!!!!!
    Ο στολισμος του σπιτιου και η αφηγηση υπεροχα!!!!!
    Και του χρονου κουκλα μου!!!Φιλια πολλα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΕΥΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΗΣΟΥΝ ΕΣΥ; ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΑΣΙΑ, ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΔΕΝΤΡΑΚΙ ΣΟΥ ΗΡΘΑ!
    ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΝΙΚΟΛΑ ΣΟΥ!!!!!!!!!!ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!!!!!! ΕΙΜΑΙ Η ΕΦΗ.
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύχρονος ο γιόκας σου να τον χαίρεσαι!!!
    Όμορφος ο στολισμός σου!

    ΥΓ.Για να μου στείλεις e mail εύκολα πάτα πάνω στη φωτογραφία δίπλα στο σχόλιο μου θα σε βγάλει στο προφιλ,οπότε πατάς μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και μπήκες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!! Να τον χαίρεσαι Εύα μου τον Νικόλα σου.Καλότυχος νάναι στη ζωή του και να το καμαρώνεις!!!
    Πολύ όμορφο στολισμένα το σπιτάκι σου!!!Και πολύ όμορφα στολίδια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρονια πολλα για το παλικαρακι σου. Να το χαιρεσαι, να είναι πολυχρονο. Και του χρονου με υγεια να ξαναστολισετε το σπιτακι σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφος ο στολισμός σου Εύα μου!!!Να τον χαίρεσαι το γιόκα σου !!!!!Και του χρόνου !!!Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ολα δείχνουν μία πολύ σπιτική και ζεστή ατμόσφαιρα! Η θαλπωρή της οικογενειακής ζωής! Χρόνια πολλά σε όλους σας!
    Ολγα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ευάκι!!! Πανέμορφα όλα σου!!! Τι ζεαστασιά και οκογενειακή ατμόσφαιρα!!! Μια εικόνα 1000 λέξεις!!! Καλό βράδυ σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Με καθυστέρηση αλλά θέλω και γω να σου ευχηθώ να τον χαίρεσαι και να ειναι πάντα ευτυχσμενος!!!!Τελειο το δεντρο και η διακοσμηση!!!και του χρόνου με υγεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΥΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!
    ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΣΒΗΣΤΗΚΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ!!!!!!!
    ΓΙΑΤΙ , ΔΕΝ ΞΕΡΩ!!!!!!!!!
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ !!!!!!!!
    ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΕ!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΣΤΟΛΙΣΕΣ!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.