Αναγνώστες

Συνολικές προβολές σελίδας

Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2011

ΜΙΑ ΚΑΡΤΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΡΑΒΑΚΙ

Καλησπέρα σε όλους!!!
Σήμερα το πρωι κατεβαίνοντας στην είσοδο της πολυκατοικίας βρηκα στο γραμματοκιβώτιο ενα φάκελο. Διαβάζοντας λοιπόν τον αποστολέα ειδα ότι ήταν απο την αγαπητή μας ΡΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ!!!Τον άφησα λοιπόν ξανα μέσα για μην τον πάρω μαζί μου μιας και δεν είχα τσάντα (να μην χαλάσει)και τελείωσα βιαστικά τα ψώνια και με μεγάλη προσμονή ανέβηκα στο σπίτι!Και ιδού!
                                         Η υπέροχη κάρτα της στολίζει το σπίτι μας!!!

Θέλω να σας πω πως την αδικεί η φωτογραφία απο κοντά ειναι πιο όμορφη!Με αλουμινοκαπάκι φυσικά! Ρένα μου ενα μεγάλο ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου είναι το πρώτο δωράκι που παίρνω
 από την δραστηριότητα μου εδώ!!! Εύχομαι και σε σένα και στην οικογένεια σου υγεία και η χρονιά που θα έρθει να σας χαρίζει αγάπη, ευμάρεια και προκοπή!!!!!
Και τώρα θα σας δείξω μια κατασκευή που κάναμε το καλοκαίρι με τον μικρο μου γιο τον Παντελή.
               Είναι εξ ολοκλήρου φτιαγμένη με φυσικά υλικά. Πέτρα απο την θάλασσα και φλούδα απο κορμό δέντρου.Για κατάρτι βάλαμε ξύλο απο σουβλάκια και δίχτυ που βρήκαμε πλάι στο κύμα. Λόγω της θαλασσινής παράδοσης της χώρας μας  πάντα υπάρχει κι ένα καραβάκι στο σπίτι μας . Έτσι φέτος στολίστηκε με μικρούλικες μπαλίτσες απο το ΙΚΕΑ
Με αυτή την κατασκευή συμμετέχω στον διαγωνισμό της http://aneraida.blogspot.com/
Να περνάτε καλά και μην ξεχνάτε να χαμογελάτε!

20 σχόλια:

  1. Πανέμορφο το καραβάκι!!! Καταπληκτική ιδέα να το στολίσετε με μικρές μπαλίτσες...έγινε πολύ γιορτινό !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχο το καραβάκι και στολισμένο δείχνει ακόμα πιο όμορφο!!!!Μπράβο φιλάκια και καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευάκι και του Χρόνου!στόλισες βλέπω
    Ετσι φωτεινή και χαρούμενη νάναι όλη η χρονιά σου.Ναχεις ΥΓΕΙΑ και να χαίρεσαι ο,τι αγαπάς.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Hello Eve,
    Thank you very much for visiting my blog. I find your blog very interesting, you have many good ideas and I like it. Your boat is very nice.
    Cheers from Warsaw, Ann

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφο το καραβάκι και η ιδέα να το στολίσεις με μπαλίτσες υπέροχη!!!!
    Να χαρεις με υγεία την όμορφη καρτούλατης Ρένας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΒΡΕ ΚΟΥΡΑΓΙΟ Η ΡΕΝΑ! ΣΕ ΟΛΕΣ ΜΑΣ ΕΣΤΕΙΛΕ!!!!!!!!!
    ΤΟ ΚΑΡΑΒΑΚΙ ΣΟΥ ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τέλειο το καραβάκι,καλή επιτυχία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΕΥΑ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΚΑΡΑΒΑΚΙ ΣΟΥ!!!ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ ΣΑΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΣΤΟΛΙΔΑΚΙΑ ΤΟΥ ΕΓΙΝΕ ΠΟΛΥ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ.ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!ΦΙΛΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΝΝΝΕΥΑ ΜΟΥ, ΠΕΣ ΣΤΟΝ ΠΑΝΤΕΛΗ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ!!!!!!!
    ΤΕΛΕΙΟ ΤΟ ΕΚΑΝΕ!!!!!!!!!!!!!
    ΑΦΗΣΑ ΣΧΟΛΙΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΕΡΑΙΔΑ!!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΣΤΟΛΙΣΕΣ ΤΗΝ ΚΑΡΤΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι ξεχωριστό καραβάκι! Τόσο ιδιαίτερο. Μπράβο για την ωραία ιδέα!
    Μπράβο και στην Ρένα για την όμορφη καρτούλα!
    Και του χρόνου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πόσο όμορφο το καραβάκι σας!!!!! Πολλά μπράβο στον Παντελή και στη μαμά του! Ξεχωριστή και η καρτούλα της Ρένας!!! Καλή επιτυχία στη συμμετοχή σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλώς σε βρίσκω Ευα!Μου αρέσει το μπλογκοσπιτό σου και οι δημιουργίες σου!Το καραβάκι είναι όλα τα λεφτά!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ευχαριστω πολυ κοριτσια!!!Καλως ορισες Μαριτα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ευα μου κατι παραπανω απο πολυ ομορφο το καραβακι σας!!!! Τα συγχαρητηρια μου στον Παντελη σου!!
    Μπραβο σας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Το καραβάκι σας ειναι πολύ όμορφο και γιορτινό με τις μπλε μπαλίτσες του!!!υπέροχη κατασκευή μπράβο σας!!!Η καρτα της Ρένας ειναι καταπληκτική και μπράβο της!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Το καραβακι σου ειναι παρα πολυ ομορφο, και του χρονου να εισαι καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΤΩΡΑ ΘΥΜΗΘΗΚΑ ΓΙΑΤΙ ΕΣΒΗΣΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!
    ΗΤΑΝ ΕΠΑΝΩ Ο ΑΗ ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΒΛΕΠΑ ΤΙ ΕΓΡΑΦΑ!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλησπέρα! Σε βρήκα μόλις τώρα ( και μετα απο πολύ ευγενική επικοινωνία με την "anereida") από το μπλογκ με το χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό , http://aneraida.blogspot.com! Το πρωί κοιτούσα όσες δημιουργίες μπορέσα...και από τότε όλη την ημέρα με συγκινεί το πανέμορφο καραβακι σας! Η σκέψη μου απ το πρωί ειναι: "τόση ομορφιά της Ελλάδας σε μια τόσο απλή ,και πανέμορφη κατασκευή!" και με τα υλικά της θάλασσας! Σου στελνω πολλά χαιρετίσματα και ιδιαίτερα ΜΠΡΑΒΟ στον γιο σου και μια θερμή παρακληση...αν μπορω να το δημοσιεύσω και στο μπλογκ μου? Θα το ήθελα παρα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.